Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 794 ggr
Gusan
0

Superförkyld

Jag har hållit på med LCHFkosten i 2 1/2 vecka nu och blivit superförkyld, något jag inte varit på 3 år. Jag har ätit vitaminer i många år och märkt en markant skillnad på mitt immunförsvar. Jag kan få lite feberkänningar och lite svullna slemhinnor men inte mer. Därför är jag nu helt förvånad att det rinner från näsan och jag är riktigt förkyld. Kan det vara någon biverkning eller vad man ska kalla det på att jag har börjat äta den här kosten?

Jag har ju hört att man kan bli yr, illamående, hjärtklappning m.m men kan man även få en förkylning?

dufva
0

Dom flesta tycker att immunförsvaret blir avsevärt bättre efter ett tag på den här kosten.

Eftersom du inte hållit på så länge och kanske fortfarande är i omställningsfasen kan man förstås tänka sig att du skulle kunna bli tillfälligt känsligare innan kroppen hunnit anpassa sig

Eller så hade du bara lite otur just den här gången Räcka ut tungan ..

Gusan
0

Kånns lite jobbigt just nu…… 

Jag har nu varit förkyld och jätte hängig sedan i fredags. Hade 37.6° i temp idag mitt på dagen.

Igår fick jag även ett gallanfall och blev tvungen att ta medicin då det blev för outhärdligt men det gick över betydligt fortare än det brukar.

Jag hoppas man inte behöver ha så många fler gallanfall :/

Gusan
0

Känns ska det vara …..

Gusan
0

37,6 låter kanske inte så mycket men jag är väldigt lågtempad.

Det lustiga är att jag känner mig väldigt pigg i huvudet och ögonen. Känner mig 'bara' matt och orkeslös i kroppen och lite skakig.