Bebisindustrin
Ett annat område där vi blivit lurade är födandet The Buisness of being born kommer att visas på Årsta folkets hus i stockholm 29 april kl 13 och 19 Se den http://www.youtube.com/watch?v=4DgLf8hHMgo

hur gör man en klickbar länk???
#1 Vissa (inte jag) verkar ha svårt med det men tyvärr vet jag inte varför.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Ja, men hur gör man en klickbar länk?
Jag har aldrig lyckats göra en
om du markerar texten, så skall kedjan bli klickbar, klicka på den, så öppnas en ruta, klistra in länken på raden som finns i rutan, kryssa för "öppna i nytt fönster" och bekräfta, en markerade texten blir länken, klart.
#3 Jag kan inte förklara hur eftersom alla länkar jag skriver blir klickbara helt automatiskt. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Testing: Low-Carb-bloggen

Yes, det funkade! Jag har alltid undrat hur man gör, det liksom "blev av sig själv" när man publicerade inlägget!
Tack alla

den blev ju klickbar av sig själv, men hörrni är det nån som klickat på den och tittat på filmsnutten…??
Jag har tittat. Det är ju inte riktigt lika illa i Sverige. Än…
#9 Nej, det var jag som fixade det.
Jag brukar fixa de länkar som inte är klickbara…

#11 tack för det!
#10 precis som när det gäller kosten verkar vi följa USA när det gäller födandet,fler kejsarsnitt mer teknik så vi är snart där om inget görs!
Jag kör explorar o mina länkar blir klickbara om jag trycker enter o gör ny rad.