Yakamoto is still here
Dags för en ny tråd. Ett nytt steg, nytt kapitel.
Idag sitter jag här 15 KILO lättare, i ett par byxor som jag inte haft på år och dar. Jag är så glad. Det funkar verkligen för mig. Jag lider inte av att säga nej tack till allt sött. Jag frågar om det smakar bra och ber dem ta en bit åt mig. Sedan dricker jag kaffe och tar kanske en chokladbit.
Mer ska det bli. Mindre ska jag bli. Det här är min tråd. Här bor jag. Välkomna att följa med på min resa.

Grattis!

Kanon! Ge järnet Yakamoto!!

Härligt!
Femton tunga grattis till dig!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Inte illa! Grattis!
Härligt att läsa.
Bra jobbat, grattis
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Stort Grattis! 
Är så glad för din skull!!! 
(PS. Somnade på soffan, precis som jag trodde! Har sovit som klubbat i 2 nätter nu…*skööönt*!)

Hej, jag hänger gärna med på din resa, jaja, det har jag ju gjort hela tiden *fniss* och stöd och peppning är det som råder framöver också.
Visst är det härligt att bli mindre.
15 kilo…!! Bara att gratulera! :D
*bokmärker genast nyatråden*
Grattis, det är alltid uppmuntrande när det går bra för nån!
Hur länge har du hållit på?

Underbart! Hur gör du?

viktminskningen började typ vid nyår.
lchf sedan jan/feb ungefär. Innan dess strikt strikt GI fas 1
Det är ju helt fantastiskt! *grymt avundsjuk*
Stort grattis!
Du är ju bara sååå duktig!

#13 jag äter när jag är hungrig. Slutar när jag är mätt. En hel del smör. Mycket kött. Unnar mig en frukt nu och då. Äter faktiskt ganska mycket choklad. Jag håller ned på mjölkprodukter. Det funkar inte så bra på mig. STOR trigger.
funkar för mig.
Har dragit ner aut på creme fraiche som jag alltid har *älskat*! Konstigt, har inte tänkt på det förrän idag. Borde kanske sluta m min varma choklad också men man blir ju så varm o go av den, somnar så gott…nåja, får väl testa till v. Guben är ledig så jag kan sticka in mina kalla fossingar under hans täcke. 
Har aldrig varit ngn stor fruktälskare, mer åt bärhållet men ibland blir man sugen. Man kanske skulle prova o se vad som händer… 
Det roliga m den här kosten är ju att ingenting är direkt förbjudet, å andra sidan får man lätt mkt att fundera över. O mitt hjärnkontor som inte fungerar så bra just nu! 
#18 jag måste bara få fråga, hur gör du din varma choklad? :)
och grattis förresten yakamoto!

MINUS 16!
YAY

Men ojoj va kul! GRATTISKRAMAR FRÅN MIAGUMMAN!!
Jamenduärjuheltotroligvännen!!! Grattis! 
Jag är också jätteglad för din skull!!
Kramis
Stort grattis härifrån också!
Ha det så kul på kryssningen…o gör allt jag inte skulle ha gjort!

Eller hur det nu var…

Give the iron Yakamoto och ha så kul!