Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 3054 ggr
miagumman
0

Ot: Smilegubbarna

Hur många smilisar får ni upp när ni trycker på smilisen när ni skriver inlägg?

Jag har bara fått upp 12 st hitills men om jag zoomar ut blir det 16 suddiga gubbar som framträder. Varför ser man inte alla på en gång?

Upptäckte detta först idag och tänk bara vad många roliga gubbar jag nu har missat till alla mina inlägg!!Flört<-( Tex denne lille krabat! )

andreas0
0

Det blir så i internet explorer av någon anledning, använder du firefox så ser du allihop på en gång.

ullebull
0

Jag har internet explorer och jag ser alla.

MaMaMade
0

Testar…………………

16 st……….som vanligt……………..o vi anv explorer. Har ngnting m ngnting som Guben inte kommeri ihåg vad det heter, ngn inställning, att göra. Skrattande

miagumman
0

Men shit! Vad är det jag hör! Skrikandes Alla verkar ju ha 16 gubbar utom jag…Nu j….r måste jag sätta gubben i arbete!

parsley
0

Använder man webläsaren safari syns inga smileys alls.Fundersam

papope
0

Jag får upp alla Glad, behöver inte Skrikandes (jag bara ÄLSKAR den lille gaphalsen)

miagumman
0

# 6 Ja han är härlig!

MaMaMade
0

Nana nana naaaana! Oskyldig

miagumman
0

# 8 Skrikandes  Och här har man suttit och trott att man va en i gänget….!

MaMaMade
0

Skrattande Kyss

andreas0
0

Allt jag vet är att om jag använder firefox hemma syns alla 16, men i internet explorer på internetcafeet jag är på ibland eller på biblioteket så är det alltid 12. Därför antog jag att det alltid blev fel i internet explorer.

kalleankasmormor
0

Haha, nu har jag också hittat alla 16! Nu blir jag jättenöjd, efterosm jag har undrat vad det är för bonussmileysar ni andra haft!

miagumman
0

Hm, varken mannen eller sonen kunde fixa till 16 gubbar vid första försöket….! Jag som trodde att alla killar hade en sån inbygd förmåga inom sig…

Men jag har hittat en "kanonsida" med smilisar! Vad tycks om den här?

Det är jag som piskar på mina gubbar här hemma att hjälpa mig med datorn!

Och när det misslyckades:

Zima
0

# 13 Ååååh! Vart hittade du dom där? Den där med bara måste jag ha oxå!!! *avis* Kanske finns det ännu fler roliga på din sida tom? *förhoppningsfull*

Å nu har jag med hittat alla 16 smileysarna. Jippie!

Eremitha
0

Haha … undrar om det är samma jag har hittat!

Computer

Här sitter jag och säger HEJ!

Fair Winds and Following Seas!

Eremitha
0

Öppna smileyrutan, klicka pilen längst upp till höger och sedan "Smiley central".

Eremitha
0

Bara eeeen till (kan inte låta bli), som uttrycker exakt vad jag känner just nu och därmed även vad jag tänker göra:

Hungry

Det blir ostfylld köttfärsbiff!

MaMaMade
0

#13 Såg de där ngnstans när jag vimsade runt på nätet…men jag har svårt nog att välja mellan de som redan finns… Skrattande

#16 Nu är jag helt lost (nej, har inte sett ngt avsnitt)…öppnar men vilken pil uppe till höger…bara kryss för att stänga.

Utmobbad… Skrikandes                                          Räcka ut tungan

miagumman
0

HAHA!!

MaMaMade
0

Lugn du vännen! Tänker mobilisera mina, av denna dags kräktorkningar, tynande krafter o återkommer imorgon m full styrka!!! Cool

…Hoppas jag, om inte Mellis också åker dit för då blir det inatt. Sonen sköter sig tack o lov själv!  Fundersam

miagumman
0

" 20

Eremitha
0

#20 Jag var lite slarvig med förklaringen, pilen är just under krysset Hello

andreas0
0

Problemet med sådana som rör på sig är att det drar fokus från texten, ögonen likson dras till den punkten på sidan, och gör det svårt att läsa om det är en längre text. Väldigt lätt att tappa bort sig när det är sådana som rör på sig. Så själv håller jag mig till dom som är stilla i alla fall.

miagumman
0

# 23 Jo, men ibland är ju texten överhuvudtaget inget annat än "flams" och då gör det ju inte så mycket!

miagumman
0

greensis
0

Belly Laugh  

[Var det SÅ man gjorde? Jag har undrat länge var alla fick sina roliga gubbar ifrån! Det här asgarvet älskar jag!

](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNfox000)

Fabricati diem, pvnc!

MaMaMade
0

Tack Eremitha! Kom in tack vare din länk…installerade o har nu gubbar enligt smileycentral…ska finnas på min toolbar men inte 17 ser jag dem inte!

De har kanske gått isäng…ska jag också göra nu…måste renbädda…*usch vad jobbigt*! Natti!

magma
0

Sedan min webbläsare (Explorer) uppgraderades till en senare version så ser inte jag heller alla gubbar, om jag inte väljer 125% eller mer- och då får jag rulla för att se alla.

MaMaMade
0

Öhhh, väljer 125%??? (Det är gubben som lattjar m sådant numer, jag tutar o kör…)

magma
0

I det lilla gubbfönstret kan man välja procent, om man inte ser alla dvs…Flört

Zima
0

# 25 jag gör  åt miagumman - toppenbraig sida det där!!

[Norum]
0

Vill man inte se gubbarna när dom rör sig kan man trycka på "Esc" knappen högst ipp till vänster på tangentbordet. Då stannar dom…
Men jag tycker att det är kul, bara det inte blir för mycket av dom.. Skrattande