Ketos? Bränna fett?
Betydes Ketos att man bränner fett?
Har kanske missuppfattat men mina ketosstickor visar alltid mellan 4 och 8, upp till 15 när jag äter ännu mera kokosfett, men inte går jag ner i vikt heller. Lyckades bränna 1 kilo när jag slutade med smör och grädde, men nu är det stopp.

Det kan kanske vara så att fettet omvandladts till muskler? I så fall märks det inget på vågen förrän efter ett tag. Hur länge sedan är det du gick ner i vikt?

Jag gick ner 1 kg förra veckan (slutade med grädde och smör då) efter att stått stilla i två år trots att jag bara äter max 20g kolhydrater per dygn. Ofta bara fakirmat. Har varit mer eller mindre i ketos under dessa år.

# 2 En fråga ang att du säger du har varit i ketos under denna tid: Har du haft vidriga andedräkten under hela denna tid eller har du inte kännt av nåt sånt överh.taget?

Dålig andedräkt hade jag bara de första två veckorna, sedan har ingen klagat;)

Lyllos där!! 

Just det, jag måste HELA TIDEN dricka vatten, jag står inte ut med denhär smaken i munnen

Jag drack vatten som en galning de första veckorna men nu har det faktiskt lugnat ner sig. Bland folk tuggar jag tuggummi frenetiskt……

Och jag vågar knappt öppna munnen ute bland folk (sant)!
Och sen när jag väl vågar öppna munnen så ser jag lite halvt bort och försöker lite hålla andan samtidigt som jag ska prata, undras vad folk tänker om mig
Nu måste jag igen gå och dricka vatten

#8 Känner igen mig nåt så fruktansvärt mommo!!
Risken är ju att man blir folkskygg av den här kosten….
Hm… nu är jag borta.. detta fenomen har jag missat. Har jag inte märkt någonting av… inte nån annan heller… vad jag vet
Är snusare iof… kanske tar bort det hela..

Var du glad för det Zanneson! 

# 10: Ja du, det tror jag faktiskt att det kan göra! Har själv ett förflutet som snusare långt tillbaka i tiden
men smaken påminner faktiskt om det som kommer ur snuset!
Faktiskt så är det samma smak!
Ok… då förstår jag
Tyckte väl att prillan inte smakar lika gött längre..