Vi är STÖRST!
Kolhydrater-Foto 3171-3170
Medlemmar alltså!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Kul
Jag är på IKEA
Återkommer
Numer pensionär i Nynäshamn
Det blir väl som en liten folkrörelse så småningom!
Bäva månde SLV o dietisterna…lite till o världsherraväldet är *vååårrrt*! Moahahaha!

Skämt åtsido; jag undrar hur många LCHF-are det fanns i Svea Rikes land för några år sedan? Alla här kan väl inte ha tänt till tack vare rubriker i tidningar o Annika i TV? Önskar att jag hade en kristallkula som såg bakåt…

Nu går det undan , hipp hipp hurra för Kif!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Here we go!!! 
Margaretha: Jag blir så full i skratt när jag läser att du är på Ikea och återkommer sen! Där kan man snacka om en som tar 1:a priset i att vara uppdaterad via datorn! Ser framför mig hur du kryssar fram mellan hyllorna med datorn i kundvagnen! 
Grattis till oss. Har inte varit inkopplad idag och när jag loggar in och kollar så ser jag att vi är störst!!!!!!
Nu är vi 3174 st!
Kolhydrater-Foto 5-0 den senaste timmen!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

FiF är faktiskt en fascinerande sajt. Citat "lägger upp några bilder som jag tagit med min nya kamera. Vad tycks? Svar: bilderna är mycket bra"
Kul att KiF är inte bara är bäst, utan också störst. :)

Haha Margareta då, är du på IKEA och kollar in här. *fniss* Håller med miagumman "Du tar då priset."
Hur har ni fått fram den siffran?
Klicka på "Medlemmar" här ovanför!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Jag tänkte just på det när jag stod och stekta laxbullar, och gissade att "det" måste ha hänt nu under dagen. Vad kul, grattis till oss!
Jag släpar inte runt med datorn i kundvagnen. Jag har KiF i telefonen och stod i en toaköm mer intressant var det inte.
Nu börjar Körslaget - det vill vi se!

Jaja, dator eller telefon, spela roll, du vinner nog ändå tävlingen i att vara uppdaterad på lchf!!
Wow, va bra tjejen sjunger nu i körslaget! " We will We will rock you! "
Nu när vi är störst så borde vi få en "gräddfil" och få ha annonser på alla andra ifokus-forum!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

# 15.Håller med!
Tvärtom Maxiq -
Nu kan vi alla berika de andra forumen med vår närvaro. Tänk vad glada de blir när de får fler medlemmar!!!

#17 Ähum, gäller det även kost i Fokus?
Fabricati diem, pvnc!
Nä, de får nöja sig med sina 322 medlemmar! Resten har de slängt ut…
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Du har rätt greensis - men det glömde jag bort för stunden - det gäller samtliga iFokus-forum utom Kost. Den sajtvärden gillar inte vår kostmodell.
Alla andra forum tror jag jag blir glada över att få dela vår medvind.
Själv längtar jag alltmer till Trädgård iFokus nu när krokusarna fögyller min trädgård.