Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 2201 ggr
Uttelille
0

Därför har jag varit duktig!

Fyll på nu hörrni! Jag har ätit en del saker i matväg idag jag inte borde, men nu väljer vi och fokusera på det braiga!

Jag klädde på mig joggingbyxor och skor, körde till en mysig slinga och joggade/sprang i 30 minuter, vilket är hyfsat mycket för mig som inte hållit igång på ca 4 månader. Inget som gett ordentligt flås iallafall! Nu gäller det bara att fortsätta så här!

Dessutom är det ett program ikväll där de lär kvinnor att vara nöjda med sina kroppar, även fast de har både mage rumpa och bröst! Klär de rätt och fixar till dem och får dem att känna sig sexiga igen. Sådana program uppmuntrar!

Fyll på varför ni har varit duktiga idag!Skrattande

/Tina

odezza
0

Joggade till brevlådan idag… fram och tillbaka blir det iallafall 1 km…Glad

"still lost in space and time"

lislotta
0

Jag har varit duktig och varit och tränat Box n' Kicks idag. (svindrygt var det!) Och så har jag köpt choklad, men inte ätit upp hela! =)

ebet
0

Jag hade så mycket ork så jag gick två långpromenader idag!

Stackars hunden är helt utpumpad!

lislotta
0

#1, Uttelille: Vilken kanal är det programmet på? Hittar inget på tv.nu…

Uttelille
0

Jag är ju i Norge, så det är därför du inte hittar det. Det är brittiskt tror jag, och det borde verkligen sändas i Sverige tycker jag!

greensis
0

Bra jobbat, Tina! Det är helt rätt inställning!

Vaknade kl 02.00 och kunde inte somna om - så jag sorterade en jättehög med tvätt istället för att sura och ligga och kasta mig. Somnade om när jag till slut blev trött. Nöjd med mig själv!

Har förberett cykeln - då har jag ingen tid att passa efter jobbet så imorgon blir det första turen efter nyår. Det är 3mil totalt, så det är träningskläder som gäller, och våtservetter på handikapptoan när man är framme. (Jobbkläderna & matlådan i ryggsäcken).

Fabricati diem, pvnc!

lislotta
0

ah.. Det har gått en svensk version av det programmet. "Snygg naken".. (som förutom bedrövligt dålig programledare var intressant.. ;) )

Uttelille
0

Ååå, greensis, du är min förebild! Jämt så aktiv och duktig som jag upplever detGlad

Fyll på ni andra! Kanske något ni gjort på jobbet, skolan, träning, mat… Även fast det är en liten sak!

parsley
0

Jag har varit på soptippen, samt fått med sonen till Intersport för att köpa jacka och skor till honom.

greensis
0

#8 Generad Tack. Fast jag har mina sidor, jag ockå, vem har inte det?

Fabricati diem, pvnc!

Boos
0

Har varit på gymet och styrketränat i en och en halv timme. Precis varit ute och gått 3km.Känner mej väldigt nöjd.

Aniara4
0

Igår var jag och handlade och trots att helgens tårtätande satt igång världens sockersug lyckades jag slita mig från konditoridisken och bara ha med mig det jag hade tänkt ut från affären!

Mervi
0

Så många duktiga tjejer här.

Jag har promenerad på morgon och cyklat i kväll och tränat ryggen, så jag känner mig jätteduktig.

Yakamoto
0

Jag har tvättat MASSOR med tvätt samt vikt och stoppat undan allt. OCH storstädat sovrummet!

Aniara4
0

Därför att… tja…

BECAUSE I'M WORTH IT!

Uttelille
0

Ja, vi är duktiga allihopa!Flört

MaMaMade
0

Styrkelyft kan det kanske kallas…o så lite magträning (rethosta av allt damm).

Har fixat undan den jättelika, morrande högen i garaget´s inre vänstra hörn. Tömt garderoben i hallen o släpat in den till garagethörnet, staplat fyllda flyttkartonger längst in mot samma vägg o hängt upp en gardin framför dem. Städat ur en lagerhylla i motstående hörn…host o väs…o flyttat in den i hallen där förut nämnda garderob stod o ställt upp Minstans leksaker. Hennes egna lilla hörn för bara sina egna små saker.

Marylojs
0

Igår var jag duktig för att jag var och tränade (danspass). Idag kommer jag vara duktig för att jag kommer att träna igen (thaiboxning). Åt dessutom middag på restaurang igår utan några avsteg och lunch på stan idag utan avsteg.

Halvdansken
0

Håller på att gräva igenom 170 m2 för att anlägga ett "woodland". Så jag är också duktig. 1 -2 timmar varje dag.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

bluegoose
0

Jag har varit duktig i dag som har burit ut vågen till förrådet och begravt den längst in i en garderob under en hög gamla skor. Jag har kommit fram att det enda den ger mig är ångest och det har jag ingen användning för! Räcka ut tungan Hur min kropp ser ut vet jag (tyvärr) ändå… Skrikandes

Aniara4
0

Heja bluegoose!

[Karro]
0

precis heja bluegoose!

Mammeli
0

..igår tvättade jag köksfönsterna och satte upp nya (eg. gamla ) gardiner. Idag kpte jag två fina blommor till köket också.

[Karro]
0

Mammeli du får gärna  komma till min lägenhet också :-)

lite o.t. vi pratade just om det idag på fikat att man borde leja bort det…. att tvätta fönstrena

greensis
0

#20 vågen…..har jag ingen användning för! Räcka ut tungan Hur min kropp ser ut vet jag (tyvärr) ändå… Skrikandes

Vad? Har du speglat dig i vågen? Inte undra på?Förvånad 
Skojar bara, strongt gjort. Min har jag skjutit in under ett badrumsskåp där jag till och med glömmer bort den.

Fabricati diem, pvnc!

Laurel
0

Tog en joggingtur igår. Jag springer otroligt sakta så min man kan nästan gå bredvid om han tar långa steg. Måste försöka öka takten!

Inke
0

Vad jag är nöjd! Min gasugnslucka har varit trasig i ett halvår. Jag var helt inne på att köpa en ny spis. Men det är ett stort beslut , så det dröjde. Sen kom jag på att med trädgårdssaxen kunde jag hålla nere nån klaff på gånghjärnet som åkte upp när jag skulle stänga luckan. MEN idag fixade jag en ficklampa ,hittade en liten pastbit som satt lös, pillade bort den, Och voila!!!!Vad glad jag blev.

MaMaMade
0

Bytt gardiner i köket (en rent helsike då vi har burspråk) o tagit ner dem i vardagsrummet.

Igår städade jag ur skafferiet, slängde gammalt o en del som jag anser att jag inte kommer att använda mer.

Nu har jag vardagsrumsgardiner kvar att få upp, dammtorkning i kök o vardagsrum. Storskurning av hela badrummet o gästtoan o så fixa mackor o ngt mer (lutar åt LCHF-ostkaka) till 25 pers till på söndag. Återkommer om jag grejar det! Flört

kaisakavat
0

Jag har inte varit duktig idag - fast jag har ju stigit upp ur sängen trots att jag är dödstrött och mår pyton. Det är förstås jättebra.

Fast förresten - jag har läst ca halva Skaldemans bok GI Noll! Det måste väl vara bland det bästa man kan göra typ. Jo - jag är nog egentligen jätteduktig idag!  Glad

Royalwithcheese
0

Jag tackde just nej till marængswiss. Som såg sjukt god ut :D

nobban7
0

Kom igång med simningen igår efter att ha skjutit på det sen före jul. Och upptäckte till min glädje att jag hade samma ork och uthållighet som sist trots att jag tillbringat flera månader i ide.

greensis
0

#131 Grattis - och du vet väl att isbjörnar är bra på att simmaSkrattande

Fabricati diem, pvnc!

nobban7
0

greensis - jo, men de brukar inte gå i ide