Mera mål
Jag tycker det är så inspirerande och trevligt att läsa om när folk lyckas. Det behöver inte bara vara stora saker utan kanske speciellt när man tagit sig till det där lilla men ack så viktiga delmålet.
Kan ni inte skriva vad ni uppnått/lycktas med, mål ni har nått osv i den här tråden? Behöver ju inte alls handla om vikt.
Jag kan ju börja själv: Jag har äntligen nått det magiska -10kg! Har hoppat fram och tillbaka på -8, -9 ett bra tag så det kändes mycket positivt när det äntligen hamnade på -10 kg.

Jag har uppnått ett mer psykiskt mål, att klara av att säga nej till kolhydrater i sociala situationer. Det kunde jag inte alls innan, så fort någon erbjöd var det kört och innan jag tänkte efter hade jag tackat ja och stoppat det i munnen. Nu har jag lyckats tänka efter före och också sagt nej till mat som jag helt enkelt inte mår bra av!
Och AnnaCathrina, grattis till din fina viktminskning!

Tack Cinnamon -och vilket bra mål du har nått! Skönt att kunna säga nej!

Jag har uppnått att kunna börja jogga och löpa - efter 20 års annan träning fixar jag äntligen att springa igen. Älskar att springa, har saknat det väldigt. Cykel är kul, men inte samma sak! I juni 2007 sprang/lufsade jag Blodomloppet 10km på personbästa 1.14tim.
I år är ambitionen att jogga runt i princip hela vägen (fingrarna i kors för skadefrihet) på både Blodomloppet och Tjejmilen.
Se för ert inre öga hur jag hjular av glädje!
Fabricati diem, pvnc!

Jag har uppnåt på grund av denna kosten att slippa inflammerade tarmfickor ,kramper i magen.Sen ett annat + är att artrosen verkar ha lungnat sig.

#4. Ungefär samma som du.
Ingen irritertad och blödande tarm. Mindre problem med magen överhuvudtaget. Ingen "klockan-3-huvudvärk". -5 kilo, men det är egentligen mest bonus. Allmänt piggare.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

#3 Härligt att kunna springa ordentligt. Det är en dröm jag har också.

Min vikt har blivit tvåsiffrig igen! (från 105 till 98,5 på ett par månader, varav den första var mer GI).

Åh tvåsiffrig!

Japp, den magiska gränsen!