22 juli
God morgon!
Jag fortsätter med godmorgon-tråden och hoppas att någon tar vid när jag kommer hit sent…
Idag har jag sovit lite längre efter en sömnlös natt, det var för varmt. Just nu sitter jag vid datorn och det är ett irritationsmoment för resten av familjen… detta är ett beroende på samma sätt som socker och annat.
Jag har i alla falla skrivit i Annikas Blogg, hon tar i dag upp Övergångstekniker, dvs hur man börjar med kolhydratskost.
Totalstopp eller mjukstart.
Ni som är nya läs gärna och bilda en egen uppfattning.
Som allt annat i detta, det är inte LÄTT och var och en måste fatta sina egna beslut.
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag har sovit gott, jag sover mycket bättre nu på denna diet. Det är ju jättebra. Inte lika trött på kvällarna heller.
Ja detta moment att dom övriga i fam ska irritera sig på. Visst blir det en vana men samtidigt kan jag vara utan…men jag vill inte. Det är så skönt att vakna till med en kopp kaffe och gå igenom mailen och vad som skrivits på sidorna. Det vill jag inte vara utan. Min fam surar väl inte, men kommer med små pikar ibland.
Vi håller på att färdigställa husvagnen vi köpte. Så det är skönt med små pausar och kunna sätta sig en stund framför datorn.
Söndag har vi tänkt åka iväg på semester om allt blir färdigt. Ska bli så skönt
Vi åker också på semester med husvagnen snart. Har redan åkt nästan 200 mil i sommar (Piteå tur och retur).
Kanske vi ses?
Jag har lagt fram som förslag Camping iFokus…
Vad säger Du om det?
låter jättebra, för man kan behöva tips och ideer, och även få berätta om sina upplevelser. Det är ju härligt med camping*S*
Så det låter som ett ypperligt förslag.
#4 Sajtvärd…???
Vem JAG???….visst kan jag vara det…..tänk om jag inte vet hur man gör? Kan sajtvärden åka på caming ? *S*
Vi får fundera mer på detta när vi kommer hem tror jag!!!
Det har varit varm här också. Jag sover men min man har jättejobbigt i värmen. Vi har haft fönster öppna och takfläkt på.
Vi campar inte längre, gjorde det när barnen var små. Men vi brukar åka ut några dagar och bo på hotell istället. Bli uppvaktade.
I år är det tänkt att vi skall mot Norge.
En sajt om camping kommer säkert blir populär.