Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 901 ggr
Carina.Bokstrom
0

Saknar sammanställning

Visste inte riktgt vilken rubrik jag skulle sätta. Jag dammsuger igenom alla forumen och hittar länkat till b la webshopar naturläkemedel, hälsosidor med mera, men skulle man inte kunna ha en avdelning med just sådana länkar där ni som använder vissa preparat lägger in varfrån ni köper dem. Jag har försökt jämföra lite på nätet, tänkte köpa Omega 3 och ville ha mest prisvärda produkt, men det är attans så svårt eftersom det finns så mycket och allas produkter är "bäst"

maxiq
0

Här använder vi väl inte så mycket preparat eftersom allt det nyttiga finns i den naturliga mat vi äter. Vi behöver inte heller äta t.ex. antioxidanter eftersom vi inte får i oss så mycket oxidanter.

Ulf-S
0

Njae, maxiq… Det finns nog en hel del av oss som tar tillskott i någon form, precis som i resten av befolkningen. 

Flört

Wildrat
0

Kosttillskott är en djungel så tips och rekommendationer är inte helt fel…

Babz
0

Vad det gäller Omega-3 så köper vi dem på Apoteket - Pikasol Forte. Magnesium inhandlar vi på hälsokostbutiken.

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

odezza
0

#4  Jag antar att du med "vi" inte menar hela forumet… Flört Sådan enighet lär vi aldrig uppnå här! Själv köper jag omega3 på hälsokosten, men just nu gör jag ett uppehåll, för att se om det räcker med kosten. Glad

"still lost in space and time"

Anders-S
0

Mest prisvärt förmodligen i fiskaffären eller frysdisken. Se Fineli.

Har betalat 10 kr/kg (5 burkar x 200 g) för matjesillen i Coop hela vintern och 35 kr/kg för färska strömmingsfiléer hos fiskhandlarn.

Carina.Bokstrom
0

Jo jag vet…jag vet Generad men jag har så svårt att få i mig fisk och just nu efter snart 4 veckor är all mat äcklig. Det kanske kommer med tiden, lusten att äta. Mineraltillskott tror jag nog är nödvändigt, jag menar om inte djuren vi äter får i sig näringsämnen i rätt proportioner- tänker på hur utarmade jordarna  har blivit- så finns ju inte ämnena tillgängliga för oss.