Mätt.
Måste dela en upplevelse jag har haft här om dagen, jag skulle handla lite mat o för att koma till den avdelingen jag vill så får man gå förbi ett godis och kakbärg. För så hade jag varit tvungen att ta, men denna gången så varjag inte ens sugen, den hade ingen låckelse till. JAg var inte maktlös så som jag har varit så många gånger tidigare i mitt liv. I dag känner jag en sådan tacksamhet för detta o så undrade jag vad var det som gjorde det? Ju det var min mat jag äter fakir kost oftast o trivs med det för jag slipper känna suget som jag är så maktlös över. så tack för er alla som har gått före mig o visat att detta funkar.
kram bjornen
Grattis vad kul för dig ;)
Ja det är härligt att vara likgiltig för godis och transfettskakor. Grattis.
Javisst är känslan härlig!
Det är toppen med mättnad!!! :-D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
ja, samma sak för mig och sambon när vi handlade igår. Gick bara förbi allt godis, jag var inte ens sugen. Och vi gick in på åhléns cafe och tog en kaffe, ingenting till. Hade lika trevligt ändå.
Har bara hållit på 1.5 vecka 

Jag upplevde samma sak när jag gick förbi pizzerian. Vilka dofter! Har alltid blivit hungrig och sugen av det förut. Nu kände jag bara att visst, doftar gott, men vad himla skönt att jag slipper äta det. Sen blev jag hellycklig.
Vad skönt att du kommit så långt. Grattis!