Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 676 ggr
Kia
0

Ledsen

Jag skulle så så så gärna vilja följa med er på Silja kryssningen. Men jag är uppboka denna helgen och har varit sen länge och känner att jag sviker dom om jag inte ställer upp. Men fakta är att jag mycket hellre hade följt med er alla som ska åka.

Hade varit så roligt att få träffa er alla . Suck!!!

Men jag kan bara hoppas att om det blir succe att ni gör det igen någon gång. Kanske ett årligt tema :)

Jaja, behövde bara skriva av mig för jag var uppriktigt ledsen och irriterad igår när jag inser att jag inte kan följa med. Jag hade till och med hittat en blijett till sthlm för enbart 222 kr tur och retur vilket är helt sjukt billigt från Malmö…

Hoppas Ni får jätte roligt. Kommer tänka på er…

KRam Kia

ejaeja
0

Samma här. jag är också bortrest den helgen. Hoppas att ni får en trevlig resa. Kanske det kommer att skrivas en del om det här på bloggen.

Yakamoto
0

Jag är också ledsen över att jag inte kommer att kunna följa med.

MaMaMade
0

Jag hade följt m på studs om det bara funnits pengar men det är så mkt annat som är lockar o pockar förutom alla måsten.

Frötider, semestertider, klassresa förutom alla räkningar.

Ha jätteskoj o så får vi hoppas att fler av oss kan följa m nästa ggn! Då kanske vi är så många att vi fyller upp hela färjan! Det vore ngt! Skrattande

Mervi
0

Jag får gråta ihop med er, kan inte heller åka då.Gråter

bluegoose
0

Jag kan inte heller följa med. Ledsen - Men det lär väl bli fler tillfällen, heller hur?!

Margareta
0

Vi hoppas på att det skall bli återkommande… det är tanken just nu i alla fall…

Numer pensionär i Nynäshamn

Brynhilde
0

Jag hade också gärna följt med, men jag har inte heller råd. Jag har problem att "parkera" hunden nånstans också.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...