Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 5506 ggr
Skogstrollet
0

Cal counter

Kort fråga. Var hittar man det nu för tiden eller använder ni ngt annat verktyg?

gejsa
3
Skogstrollet
0

Så var det ju! Hade glömt att jag redan hade en användare där… Vet du eller någon annan hur jag får in mat i "favoriter"?

Mona-Stina
0

Dubbelklicka på dagens mat.

Skogstrollet
0

Förstår inte… Finns inget som heter dagens mat (min mat, dagens intag…)

Mona-Stina
0

Fel av mig… klicka på min mat.

Skogstrollet
0

Jo då får jag ju upp att lägga in egna matvaror som jag inte hittat i listorna. Men jag menar hur man får in mat under "favoriter" i "dagens intag" alltså istället för att läsa i livsmedelverkets långa lista. Borde ju gå eftersom det finns en sådan rubrik men under min står det "tom"

molana
0

Dubbelklicka på mat vara som ska sparas i min mat.Det tar ett tag att lägga in den mat som vi har som favvisar.

Skogstrollet
0

Jag har inga problem med att spara matvaror. Och under Min mat" lägger man ju in egna varor som inte finns med i listan. Jag har problem med att lägga in något under favoriter för att inte behöva läsa hela Livsmedelverkets lista. Eller kan man inte det, vad menar du med att "det tar ett tag". Kan man inte bestämma vad som ligger där, kommer det när jag frekvent skrivet in något…

molana
0

Jag menar att när Du lagt in de varor Du använder så behöver Du bara använda min mat (lista) och slipper den långa listan som Livsmedelverket har.

Programmet är ju inte klart ännu men killen som gör det håller på med favoriter och att man kan lägga in olika maträtter med som man gör.Det står på startsidan vad han gjort och vad han ska göra framöver.

Hans Mor äter den här kosten med och han gör den för att underlätta för henne att lägga in mat.Dessutom att han lagt ut den så att vi andra har nytta av den med.Är jätteglad för hans jobb med programmet.Skrattande

Bra att Du kan lägga in egna varor det underlättar ju mycket.Skrattande

Skogstrollet
0

Jaaa såå. Man tar en liten omväg och lägger in egna varor. Tack för hjälpen och naturligtvis tack till den det berör för programmet!