Vaniljstång!
Bitta: det finns ett äkta ekologiskt vaniljpulver att köpa!! Jag har köpt mitt på Coop, men det finns säkert på andra ställen också. Det står bredvid det vanliga vaniljsockret. Det är fantastiskt! Lite sånt + kanel på creme fraichen är super…
Det är en liten brun pappkartong med en glasburk i. Khoisan Tea är märket konstigt nog.
Lycka till!

Det hade varit bättre om Du svarat i hennes tråd.Jag tipsade om att söka på vaniljsmak och där finns det tips om vaniljpulvret med.Längst ned i en tråd finns en ruta man kan skriva i och sedan trycka på publicera.
Välkommen hit!
Ja det hade såklart varit bättre, nu var det fel på sidan så det gick inte. Men det ska aldrig upprepas. Känner mig mycket välkommen..

#2 Det är inte illa ment med såna där påpekanden. Det är så stor trafik på forumet nu och det är bra om man kan hålla ned antalet trådar. Det är klart att du är välkommen på riktigt, KattisPrenell.
Tack och förlåt, jag var bara på så dåligt humör, hade väl ätit för lite smör tror jag! Nej, hade en dålig dag på jobbet, och så gick det ut över er, FY MIG!
Det har tagit mig lång tid att registrera mig här. Jag har läst och läst och fått frågan säkert tusen gånger om jag inte ska bli medlem. Jag har aldrig tyckt att jag haft något att komma med, förrens jag läste om vaniljen. När jag då väl försöker så funkar inte sidan som den ska, även efter jag försökt ca 10 ggr. Så då la jag in en ny tråd i stället.

Shit happens. Välkommen!

#4 - Sånt där tekniktjafs kan man bli tokig på!
Kul att du är här nu i alla fall - skriv gärna en egen tråd och berätta mer om dig själv!