Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-jag-behöver-måltidstips
Läst 1376 ggr
Allamej
0

Frukosten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man måste ju bara älska den här kosten :) Se vilken härlig syn min frukost är :)

Lägg gärna in bilder på er frukost i denna tråden för ögonfröjdens skull :D

Om mitt gruppval är felaktigt så flytta den men med bilder väcks inspiration…

http://kolhydrater.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=0305276f-1ed7-4690-a910-302b05f60450&Filename=livet%20008.jpg

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

andreas0
0

Ser jättegott ut! Vad är det för korvsort du har?

Allamej
0

Pepparsalami… jag gillar den starka smaken och det var helt plötsligt jättebilligt i form av skivspill :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Margareta
0

Gruppvalet är utmärkt!

Iden är lika utmärkt - fler frukostar vill vi se

Numer pensionär i Nynäshamn

Marylojs
0

Kul idé! Vad är det för ostkuber?

Allamej
0

Det heter Cheez & fun For anytime :) Det är en röd glad kossa på paketet. Är ett franskt märke :)

maxiq
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser min vanligaste frukost ut!

Receptet? 

Ja man tar en stekpanna med kokosfett i och slänger i en näve tärnad bacon. Under tiden som det knapersteks så piskar man upp tre ägg plus en gula tillsammans med en nysning grädde. Skaka ut en del av innehållet i en påse kokosflingor och riv ned lite fet ost. Veva några varv till med mixern/elvispen och häll ned smeten i stekpannan. Lägg på tallrik, komplettera med lite vitlöksdressing och smaska i dig ljudligt!