Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 496 ggr
Amiechan
0

OT: Saknar ni Maxiq?

Saknar ni Maxiq? Vill ni få en dos Maxiq för att stilla abstinensen?

Läs detta inslag från MatFriskbloggen (Puckoselektor). Obs Maxiq medverkar i kommentarerna…

Cool

Mervi
0

Han kunde besökt oss också, jag ser honom lite överallt annars.

ebet
0

Skrattande

Amiechan
0

Åh, jag förstår honom alltför väl. Hemlis  Det tar sån tid att hänga med här nu.

ullna
0

Cool

batman
0

Skrattandetitta gärna in hit maxiqSkrattande

magma
0

Saknar Maxiq! Hoppas han inte glömmer oss helt och hållet bara…Fundersam

clajo
0

Hans gröna nuna är efterlängtad här ocksåRäcka ut tungan

Karin20
0

Längtar också.

Men har ni klickat på länken under Puckoselektor och sett "träningsmaskinen", man kan undra!

//Karin

molana
0

Saknar honom med.Blir inte så många skratt här numera.Ledsen

Babz
0

*Ho ho!* Maxiq - var är du???

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

parsley
0

#1 På vilka sidor har ni sett Maxiq? Jag längtar desperat efter ett gott skratt.Gråter

Mervi
0

Har har varit på EvaK:s blogg, Annikas blogg på sista tiden. Och på toxiska epistlar tror jag.

maxiq
0

Tack alla snälla för denna tråd! Jag blir ju rent av generad… Generad

Jag tog en paus för exakt en månad sedan och trodde att jag skulle kunna hålla mig borta från alla forum och bloggar. Dagen efter godkände Socialstyrelsen Annikas kostråd så då var det ju så lagom lätt att låta bli att läsa. :-(

Sen har jag ju lite svårt att hålla käften så jag var tvungen att peta in lite bokstäver här och där för att ställa saker till rätta. ;-) Mest har jag varit tvungen att hålla EvaK i strama tyglar så hon inte kan sprida sina irrläror oemotsagd. Där har jag väl jobbat mer med sakkunskap och ironi än humor så hon är ganska less på mig nu. :-)

Jag har också kluddat hos Annika, Fetsmart, Kostdoktorn, Matfrisk och Zac. Barndietisten har varit tyst länge så där har det inte varit någon idé att skriva, särskilt som hon förhandsgranskar allt och inte låter mig komma till tals längre. :-|

Varför har jag inte skrivit något här då, kanske du undrar? Jag har läst lite här nästan varje dag och många gånger har jag fått sätta mig på fingrarna för att inte logga in och skriva något. :-/ Skillnaden på detta forum och på bloggarna är att här händer det så himla mycket hela tiden så det blir en heltidssysselsättning att hänga med. Med tanke på att jag redan jobbar 1½ heltid så blir det inte så mycket kvar av dygnet. :-(

Med hjälp av lite disciplin så ska jag begränsa alla mina nätaktiviteter till en koncentrerad tidpunkt varje dag istället för att klicka mig blå så snart jag har datorn framför mig. Så ni slipper inte mig så lätt! :-P  Jag har ju även tänkt att följa med på båtresan i april nu när det räcker med EN flytväst så vi får väl språkas desto mer då. :-D

magma
0

Åhå vad kul att se dig igen Maxiq! Men om du inte är någon annanstans än här hos oss, så kanske vi kan få se dig lite då och då?Oskyldig 

Vad roligt att höra att du blir med på båtresan! För egen del vet jag inte hur det bli ännu, det hänger på barnvaktsfrågan, får se hur/om det löser sig.

maxiq
0

Det finns väl bollhav på båten? Flört

magma
0

*haha* Är det där man kommer hitta dig isådanafall?

maxiq
0

Hellre där än i det stora havet… :-|