Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2926 ggr
Ceciliaolucifer
0

Vänlighet!

Har märkt ett generöst engagemang från folk. Bara trevliga kommentarer och snabb hjälp :)

Margareta
0

Tack för det CeciliaoLucifer!

Vi försöker var trevliga och så hjälpsamma vi kan!

Numer pensionär i Nynäshamn

LatMask
0

Det är fettet som gör oss så snälla och rara…

Mervi
0

Skrattande

Sagittaria
0

# 2. Jag tror det ligger en hel del sanning i det där med fettet och humöret. Ceciliaolucifer, jag håller verkligen med dig om att alla här är snälla och rara. Glad Det är en schysst stämning här.

Margareta
0

#2&3 Jag tänkte faktiskt på det när jag skrev mitt inlägg #1 men jag tyckte det lät lite lustigt - ungefär som att jag inte tog Ceciliaolucifer på allvar.

Jag tror faktiskt på allvar att det så - mycket irritation och ilska beror på fettbrist i våra stackars hjärnor.

Mer smör åt folket så blir vi snällare mot varandra i juletid!!!

Mimsivimsi
0

tror också på det! Har själv blivit jättesnäll efter att jag började på LCHF! ¤kanske tomten kommer med många klappar i år¤

Men ärligt.. alla humörsvängningar är borta och man ser lite positivare på livet än innan!

korseett
0

Istället för pepparkakor- skippa socker, sirap och bikarbonat i degen så har du det godaste kvar nämligen pepparkakssmör!

lite OT

dufva
0

Man märker faktiskt en skillnad.

Jag känner mig både lugnare och stresståligare.

Ceciliaolucifer
0

Vem vet, vi kanske är en sekt tillslut? ;)

Besika
0

Kan någon tipsa FN…?? ;)

Brynhilde
0

Håller med om att det är trevlig stämning på den här sajten. Jag blir glad och uppiggad av att gå in här och läsa inläggen. Här finns ju mycket bra tips&råd när man behöver såna. Och sist men inte minst: Kamratstöd!!! Är bra när man vacklar…

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

MillisB
0

Jag är enig, känner mig gladare när jag får mer fett…

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

Frualbertsson
0

Jag håller verkligen med, här är mycket trevligare stämning än vad det är på många forum. Jag lämnade ett forum för inte så länge sedan pga alla hårda ord och personliga påhopp, inte bara på mig då utan rent allmänt.

Här kan man trivas som fisken i smöret ;)

Medlem
0

Jag håller med er. Det är ett lugnt och harmoniskt forum.

Margareta
0

Vi är många som arbetar på att det skall få fortsätta vara så