OT - Hemma igen / Gott Nytt 2008!!
Hej alla LCHF vänner! Oj vad jag har saknat er! Så tråkigt när man inte vet hur ni alla har det och hur det går för er alla!
Jag har alltså varit borta i lite mer än en månad (hoppas ni har saknat mig
) Jag och mina tre barn har rest runt i Australien. Vi har gjort vår (min) drömresa - rest runt under 4,5 veckor och sett nästan allt! Sett kängrur, näbbdjur, hajar, koalor, ormar, ödlor, och MASSOR med akvariefiskar! Och har jätteroligt tillsammans!
Dock har maten varit jättedålig så det har varit i princip omöjligt att äta som jag vill. Frukosten inga problem men sedan fanns det nästan vara friterad mat. Så nu är magen svullen och stor, men det är ju bvara att ta tag i det igen!
Läste en trevlig artikel idag om att Socialstyrelsen har gett Annika D rätt - underbart!
Ska nu försöka läsa ikapp allt (men det är väl omöjligt) för jag måste håll amig vaken några timmar till - fast jag ligger just nu 10 timmar före så är bra trött! Resan tog 33 timmar också så…..
Vi hörs!
Monica
Välkommen tillbaka!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Välkommen tillbaka - här har det hänt massor under tiden du varit borta - så lycka till med att läsa ikapp
Numer pensionär i Nynäshamn
välkommen tillbaka säger jag också!
välkommen hem --och hit!

Välkommen hem! Hoppas du har foton att visa oss med.Du har gjort den resan som jag drömmer om att få göra en gång i livet.

Välkommen hem till kalla norden, vad avis man blir när man hör att någon har skridit till verket på dröm resan. Hoppas det va så underbart som man tror, jag ska oxå göra en sån fantastisk resa nån gång ;)
dte viktigaste att läsa är "Rosor i stora fång"!!!
Välkommen tillbaka :) och som sagt lycka till med att läsa ikapp :P

Oh avis… Har en systerson på U-Perth som jag vill hälsa på nån gång. Välkommen tillbaka.
Välkommen tillbaka Monsun!

Välkommen tillbaka till kalla ,blåsiga , blöta norden. Vilka härliga minnen du ska bära med dig efter en så häftig resa, lyllo dig!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Åh, *lyllo* dig! Välkommen hem!
Min man har en kusin som har bott i Perth men nu bor hon i Brisbane. Vi har sagt att vi ska hälsa på henne o hennes sambo men alla våra pengar har gått till våra adoptioner o nu flyttar de hem hit till våren. Men Australien finns ju kvar…o Nya Zeeland, som är mitt drömställe!
Tack alla för rara mail! Ja det var en underbar resa - och värt varenda öre! Min mamma älskade att resa och älskade framför allt Ausgtralien. Hon gick bort för 4 år sedan i cancer och jag bestämde mig för att använda arvet efter henne till denna resa. Kanske lite kortsiktigt och dumt, men jag tror att hon hade stött mig i detta.
Alla ni som drömmer om en resa - försök göra den - man vet aldrig vad livet har i beredskap för en!
Din mamma var nog med dig på resan, Monsun. Bra beslut.

SÅ sant, så sant, man vet aldrig vad livet har i beredskap åt en och om man bara går och väntar så kanske det visar sig att tiden har gått ifrån en.
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Välkommen tillbaka! Visst har det hänt masson under den tid du varit borta. Det viktigaste har du redan läst om , Annikas seger.
Monsun läste din lilla kommentar på#13# och måste säga att du hade nog inte kunnat göra ett bättre val om hur du skulle använda ditt arv!