Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 1973 ggr
Margareta
0

Recept

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glöm inte att byta flik till Artiklar och sen bläddra ner till Receptgruppen.

Där finner ni alla recept som är inlagda med instruktiva bilder.

Dra i det blåa bandet som pilen visar så kommer ni ner till grupprubrikerna. Dem kan man klicka på och hitta fler recept.

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Bra påminnelse!!!

Margareta
0

Jag tror det är många som inte hittar in till artiklarna. Därför är det bra att påminna om det ibland.

Numer pensionär i Nynäshamn

odezza
0

Puffar lite för de fina recepten igen! Räcka ut tungan

"still lost in space and time"

Amiechan
0

Jag har varit borta i ett par månader, och si! en ny artikelkategori. Kanske någon annan också missat den?

Fnyfniken
0

Något som jag undrar är, hur kan man skriva ut dessa recept från KiF? Jag har en gammal skruttdator och kan inte skriva ut det som finns i ett fönster, utan den skriver ut det som är på skärmen och det blir bara en tredjedel av receptet. Och det går ju inte att öppna mittenrutan i eget fönster…

blodtopp
0

Kopiera texten och klistra in i word kanske? ;o) Borde vara enklast =)

HelenBergstrom
0

Använd Anteckningar och tvätta texten i först. Dvs. Kopiara texten till Anteckningar och kopiera sen över den i Word. Då slipper man få med ramar och div annat. OBS! Då blir det bara enkel text inga bilder.

fettbramat
0

Tack Helen! Vilket bra tips.

Fnyfniken
0

Fast det jag tyckte var så fint var Mona-Stinas fina how-to bilder… Dem ville jag ha med.

fettbramat
0

På tal om fina bilder. Vilken fin bild du har som Avatar. Du ser lite ung ut men det är väl kosten.

Fnyfniken
0

Hehe! Ja, men jag är lite väl fet för att ha ätit LCHF i 4 månader.

Dock väger jag in på knappa 14 kg, så jag kan ju inte vara så stor när allt kommer omkringFlört