Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2704 ggr
korseett
0

jag kokar upp!

isch nu är det jobbigt. Inatt var jag så varm så jag trodde jag hade feber men icke sa nicke. Jag brinner rent utsagt. Enda anledningen måste vara att jag har tänt fettbrasan.  Jag sover skitilla pga att jag är så varm men jag känner mig inte trött trots brist på sömn. Inne på fjärde sockerfria dagen.

Eller vad tror ni?

Jennix
0

Haha, precis så var det för mig också inatt! Kokhett!! Lustigt, vi håller ju båda på med avsockring och återgående till ren kost. Kan det vara ketos tror du??

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

korseett
0

ja jag kan inte få det till annat än att vi har gått igång ordentligt. För övrigt har jag minskat med ytterligare fyra hekto sedan igår morse. Kunde inte låta bli vågen:)

ebet
0

Det var likadant för mig, men sedan försvann hettan och jag sover bättre än jag har gjort på senaste 20 åren. Så det kanske finns hopp för er också

Doc
0

Att känna sig varm är ett bra tecken på att fettförbränningen går för full maskin. Ganska vanligt särskilt första dagarna när man drar ner kolhydraterna, i min erfarenhet…

Mervi
0

även jag känner mig varm, vilket inte är så vanligt.

MaMaMade
0

Heja tjejer!!!

Jag känner mig inte varm men fryser inte heller…brukar ha lätt för att känna mig hurrven. Några hg har försvunnit på dessa 3½ dagar…nu brukar jag fluktuera ngt kg hit o dit o svänger ganska så fort. Men nu har det som sagt gått lite nedåt o står still där. Ska bli spännande att se vad måttbandet säger om en mån!

Margareta
0

Jag har också svettats och skyllt på förkylningen… fast feber hade jag aldrig.

Numer pensionär i Nynäshamn

dufva
0

Samma sak här! Varm som en kamin Skrattande

Fettbrasan brinner åter efter julens excesser..

Supersnabb omställning till fettdrift. (2 dygn) Kroppen har lärt sig göra den här "krumbukten" utan problem..

Jag har redan tidigare noterat att omställningar går fortare och fortare..

korseett
0

det hade ju varit bra om jag kunnat svettas men jag har väldigt liten svettproduktion så att kroppen ska kylas med hjälp av svett funkar inte på mig. Det verkar som om alla mina körtlar torkar ut tyvärr.

blodtopp
0

Hihi! Jag hade också en väldigt varm natt i natt. Och jag tvärslutade med kolisarna igår (äntligen). Så det kanske är kombinationen socker'brist' och fettförbränning som gör det ;o)

Jennix
0

Skönt att höra det inte bara är jag då! Och som sagt var, kanske detta betyder att fettförbränningen sätts igång! *yipee*

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

synvinkel
0

Haha, så det är därför jag inte sover med täcke större delen av natten! Skrattande

Jennix
0

Men det är ju kallt först! Skrattande Så då fryser jag.

Sen vaknar jag på morronen och då är det som högsommar! Fast jag har inte feber heller, det känns inte alls så. Det är bara jag som är varm.

korseett
0

har upptäckt också att jag fryser idag och det gjorde jag igår med i omgångar och sedan så vart man sådär varm igen. Och nej jag har inte feber. Kommer säkert koka i natt med.

blodtopp
0

Mhm. Fryser som bara den precis innan man somnar, och vaknar kokhet utan att svettas eller ha feber.

Men vi får väl ta biverkningarna med en klackspark. Det tyder ju på att det händer nåt i alla fall =) (så får man hoppas att det är bra biverkningar också då, förstås… *tihi*)

Wildrat
0

Jag fryser hela dagarna, tinar upp lite på kvällen och vaknar varm och ibland sjöblöt av svett på morgonen bara för att lagom till frukost härma en isbit igen. Roligare kan man ha…

anki1
0

Jag kände mig oxå kokhet igår. kanske ett bra tecken då. Jag 2avsockrar" oxå efter alla helger.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Baglady
0

Som en äkta skåning så svettas jag när jag äter och fryser när jag arbetar. Fast ska sanningen fram så är det lite si och så med äktheten (jag är inflyttad). När jag svettas är det kärringakörningar för det mesta.

sandramaria
0

Å jag är oxå varm och svettas, andra sockerfria dagen. Låt brasan brinna Skrattande Jisses va duktiga vi är!!

Citronmeliss
0

Åhh, vad inspirerad jag blir nu när jag läser om hur era "brasor" värmts upp och börjar gå på högvarv. Idag sätter jag ned foten och bestämmer mig för att tända fyr på min egen brasa och hoppas på samma värme (och förhoppningsvis medföljande fettförbrännig) som ni andra kännerSkrattande

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

korseett
0

Brasor är alltid mysiga ;)

Citronmeliss
0

Javisst och eftersom jag fortfarande har en hel del kilon kvar till mitt slutmål så är det nog dags att starta upp igenGlad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta