Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2436 ggr
solros_666
0

Nattuglor?

Är det bara jag som är vaken?

Margareta
0

Jag skall sova nu - för den som är vaken finns Nattsudd

Numer pensionär i Nynäshamn

solros_666
0

Sov gott

Mervi
0

Jag brukar inte vara upp så här sent, men mannen har jobbat och kom precis hem. Snön yr här utanför och jag har varit lite orolig för han han lång väg till jobbet, ca. 3 mil. Men nu är han hemma och allt har gått bra.

Så nu lägger jag mig med. God natt!

Nillas
0

En riktig nattuggla finns i KalmarSkrattande

solros_666
0

trevligt med fler vakna ;)

maxiq
0

Jag är en riktig B-människa med en släng av Insomnia så jag brukar få klubba mig själv till sömns. :-(

Det är inget roligt att gå och lägga sig när man blir klarvaken så fort kroppen intar horisontalläge. I går natt låg jag tre timmar innan jag somnade. :-(( 

Tyvärr så kräver mitt jobb att jag åtminstone är på benen kl 7 varje vardag. :-(((

solros_666
0

Jag var nästan så extrem förr i tiden så jag började sova sittandes i soffan för att kunna va utvilad på morgonen :( Men numera kan jag faktiskt somna ganska enkelt i sängen.. typ halvtimme eller så…bara jag kommer dit det är problemet numera ;)

Wildrat
0

Jag är oxå nattuggla. Dödstrött hela morgonen, ända fram till eftermiddagen. När alla andra tröttnar och går och lägger sig blir jag pigg!

andreas0
0

Vaknade 14:00 idag, och på det sov jag 2 timmar nu på kvällen, så det blir nog sent för mig idag.

maxiq
0

Man har ju varit sist kvar på några fester då värdfolket bett en släcka och låsa då man går. :-P

solros_666
0

ok jag får nog gå upp halv nio då jag har barn som vill ha frukost då..och en sambo som kommer hem halv 8-8 efter att ha jobbat och vill sova:(

maxiq
0

Jag vill också jobba natt!!! *morr*

solros_666
0

Jag med men det finns inte så gott om sånna jobb längre tyvärr…förutom inom vården då och där vill inte jag jobba..inte mer än tillfällit iaf

Wildrat
0

Köra lastbil?

maxiq
0

Då skulle jag somna eftersom det är så tråkigt. :-P

solros_666
0

Nej nu sviker jag… godnatt på er alla där ute i cyber space ;)

Bookjones
0

Nattjobbare i en annan tidszon. Brukar vara full rulle härinne när jag kommer hem från jobbet på morgonen (17.00 svensk tid). Sen brukar jag kika in när jag försöker vakna på eftermiddagen, förkvällen. Skönt att sitta här med min kaffehink och kolla vad som diskuterats under dagen.

sussie
0

Jag sitter på jobbet och det är ju alltid så att man vill det man inte får. Jag vill sova, nu! Men om sanningen ska fram så trivs jag utmärkt med mitt nattjobb. Jag jobbar ju inte heltid på sjukhuset jag har ju min egen verksamhet som akupunktör ett par eftermiddagar i veckan. Jag har det jättebra!!

Mimsivimsi
0

Normalt skulle jag sovit nu men jag sitter på en tågstation i Östersund och väntar på en buss som ska ta oss till Vemdalen!! Cool
Har dessvärre inte fått mycket sömn då vi suttit på ett skakigt tåg hela natten.. Men men.. ska väl få sova en stund när vi kommer fram..
Ses när jag kommer tillbaks nästa måndag!!
ciao

[Karro]
0

Ooh nu vart avi Mimsivimsi!

Men ibland är jag nattuggla, dock inte så ofta, igår vaknade jag halv två… hmm

grona-marie
0

Jag är alltid nattuggla, och gift med en som är värre. Jag jobbar natt ibland, har ett sånt schema som man önskar, ibland natt, ibland kväll, ibland dag. Just nu är jag sjuk, sov till kl 12 på dagen men borde nog gå och lägga mig nu för på tisdag ska jag tvätta kl 07(och det vill jag ju inte missaKyss

CarolineJ
0

evig nattuggla här.

e nog uppe nån timme till…

HelenBergstrom
0

#6 Jag känner igen mig så väg i det du skriver om insomnandet. Varför ska alla tankar komma när man ska sova…. blir så trött på det. Jag har börjat att lyssna på ljudböcker för att hitta lite lugn & ro. För att slippa vända och vrida på mig i sängläge i flera timmar.

grona-marie
0

Om jag lägger mig senare än 23:30 har jag ofta svårt att somna. Då kan jag ligga och snurra tills tidningen kommer vi halv tre och sen går jag upp och läser den en timme och somnar hur fint som helst halv fyra. Står väckarklockan på halv sex är det inte helt lyckat, kan man sova till långt in på förmiddan blir det bättre.