Årets första inlägg...
…handlar inte om nåt!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Vilken massa fyrverkerier alla smäller av….

Skojjas inte TheWho. Norrköpings ungar har utsett parken utanför mitt fönster till sitt högkvarter för häxtjut och tigerraketer. Smäller konstant 1 meter utanför fönstret 18 timmar om dygnet! :D
Då har du ju chansen att bli av med lite dålig vegetabilisk olja! Det funkade ju bra på medeltiden…

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Ska jag bombardera dem med olivoljeflaskor då, menar du?
Nä du ska koka oljan, precis som på medeltiden! När den är upphettad så är den ju ändå förstörd… :-P
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Höll på och bli sprängd av en förlupen (privat) raket när jag var och såg på kommunens nyårsfyrverkeri! Nu är jag ännu mer för ett förbud för privata köp av fyrverkeripjäser. Det borde behövas (dyra) tillstånd att köpa sprängmedel!
När vi skulle hem höll sambon på o råka i slagsmål också. Några ungdomar bråkade framför vår bil och mamman till en av pojkarna bad min sambo om hjälp. Han är stor och stark och gammal slagskämpe så han har inget emot att hjälpa till även om han helst inte slår så nu är han alldeles hög av adrenalin.
Ett riktigt gott nytt år eller vad säjer ni?

Ja, Gott Nytt År på er!
Här sitter jag i sena timmen och borde sova istället. Eftermiddagen, kvällen och natten har tillbringats på stans teater med nyårsrevypremiär x 2 och middag efteråt =) Näe, jag står inte på scen, men jag hjälper till i logen och bakom scenen. Det räcker gott å väl för mig ;o)
Maxiq! Inte skall du väl börja det nya året med att vara elak?!

Här dundrade dom och smällde så jag trodde fönsterrutor skulle spräckas! Fick nästan lock för öronen, det var nog värsta året hittills….
Gud vad gammal jag låter…….
AnnaC: Varför förstöra en gammal god tradition?

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Jag tycker mest att du verkar vara väldigt rolig
PS/ Det där med oljan skulle jag kunna ha sagt själv hihi.

Jag älskar offentlig anordnade fyrverkerier och HAAATAR allt vad privata alternativ heter. Har också råkat ut för ungdomars skämtlynne och fått en bomb briserad en meter ifrån mig. Jag kunde ha blivit mördare om jag fått fatt i ngn av dem men jag ramlade som tur var. Jag primalskrek i en timme.
Och nu skjuter ju dom trevliga och kreativa ungdomarna med vett och vilja mot allt och alla. För att inte tala om alla berusade som totalt utan omdöme skjuter vilt och skadar sig själva och allmän egendom. FÖRBJUD FÖRBJUD