Low-carb chef
Fit TV harborta har ett nytt matlagningsprogram med en riktig knubbig manniska som lagar low-carb och gar ner i vikt. (Verkar som alla andra dietkockar ar smala som pinnar… Skinny cooks can't be trusted) Han startade pa 300lbs och har gatt ner c:a 50 nu. Har lite roliga recept, videosnuttar fran programmet och ett forum.
Kul! Hoppas någon svensk TV-kanal köper in programmet.
Ja, det skulle jag vilja se här hemma.
Jag tror att det kommer hit också.
det som finns i USA har en benägehet att komma hit men ofta är det så mycket skit. Men den här får vi hoppas på

Säkert intressant för de som tänder på "hacka, vispa, knåda" fast han verkar inte E-medveten och använder en hel del soja och canola (rapsolja).
Om man lånar formatet (!) och gör en svensk version vore väl Kenneth självklart som kock med sin passion för hälsosammare mat. Kenneth var är du? Skulle du vilja göra tv-program om matlagning?

fint namn på tv-kanalen 

LOL

Skrev Low-carb chef för jag hade lite motvilja mot att skriva low-carb kock men missade helt namnet på kanalen
.
#5 Ja jag märkte det att han använder soja mj¨l osv men det kan man ju utesluta om man fixar recepten hemma. Dessutom anvander i alla fall jag mest sana program till inspiration mer an nat annat. Kul att han gar ner i alla fall.
#6 Nån som minnsa vad Honda Jazz ursprungligen hette? "Small on the outside, big on the inside" var en av reklamfraserna.