Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 482 ggr
ullebull
0

OT Trevlig Lucia

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

önskar jag er alla trevliga, goa Kif kompisar

som ger råd och stöttar så bra.

Tar mina små barnbarn till hjälp.

AnnaCathrina
0

Tack detsamma! Jag har tittat på lucia på tv och druckit rött te med apelsin och kanelsmak. Mysigt.

zeretki
0

Trevlig Lucia! Jag har inte magsjuka så jag ska försöka äta något. Glad

Har hittat ett så underbart Yoga örtte med massor av julsmak: kanel o kardemumma.

Margareta
0

Vi har avnjutit ett rart lussetåg på skolan där jag arbetar. Små barn från år 3 förgyllde vår morgon bla genom att sjunga Stilla natt på engelska - urgulligt! Till detta serveras clementiner och lussekatter.

Numer pensionär i Nynäshamn

DaMum
0

Tack Ullebull!

Vilka små sötnosar på fotot! Önskar jag fick uppleva något ditåt också. Men mina ungar orkar inte…

Apropå ungar, så hade min äldsta dotter igår haft bakning på schemat på den dagverksamhet hon går på. Lussebullar och bullar med mandelmassa. Så klart hade ingen tänkt på att fixa något alternativ till henne! Där fick hon stå och plågas av ljuva dofter. Vilken tortyr!

Men hon klarade att säga nej tack i alla fall, och det tycker jag är strongt gjort.

Kram!

ullna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har också några rara små barnbarn

DaMum
0

Å. ullna! Vilka godingar!

Jag längtar så efter sånt här, och får väl se tiden an. Äldsta dottern är 22, så snart kanske även jag får uppleva "livets efterrätt" på riktigt!

Kram!

Mona-Stina
0

Barnbarn är livets gåva.

anki1
0

Mitt lilla barnbarn har inte "levererats" ännu. Det ska komma i slutet av april. Gissa en som längtar.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Tilda-T
0

Jag har en liten knott som är ett halvår och kan bara falla in i övrigas komentarer om efterrätt osv.

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

venuseva
0

Fint ullebull med litet luciatåg. Softade framför tv:n. Ser framtiden an för mina barnbarns luciatåg. Ha en bra kväll.

zeretki
0

För dom som liksom jag är sjuka, finns det Lucia på YouTube att titta på. Sök bara på Santa Lucia eller Lucia!

Svt.se har också Lucia-firande upplagt. :)