Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 1648 ggr
Shawy
0

Waow vilken endorfinkick.

Måste bara dela med mej känslan efter mitt styrketräningspass i dag. Visst har jag känt skön känsla förrut, men i dag…ojoj! Precis som någon skulle ha gett mej en morfinspruta. Jag vill aldrig att denna känsla ska försvinna. Kom hem och duschade och sen la jag mej på soffan och bara njöt av känslan. Så nu är jag fast! Beroende av styrketräning. Det är nog det bästa beroende jag haft i mitt liv Glad

Shawy
0

En sak till. Jag har ju haft ständig ryggvärk i 4 år och varken läkare eller sjukgymnast har kunnat hjälpa mej. Gick till en kiropraktor och han såg direkt att jag hade en låsning i bäckenet + annat i korsryggen och låsning vid skuldran. Det vid skuldran har jag haft i 20 år och ingen visste alls vad det var(fick bortdomning på en fläck vid monotona rörelser). Jag har inte kunnat sova på höger sida pga låsningen i bäckenet i 4 års tid. Nu kan jag faktiskt det! Lite öm och värk har jag, mycket som händer i ryggen nu. Jag är så lycklig, för allt känns som det går min väg hela tiden. Först stötte jag på Lchf och sen styrketräning och nu kiropraktorn. Kanske är kiropraktorn som löst upp blockeringar nu som gjorde att jag kände sån endorfinkick. Livet är bra härligt!

clajo
0

Härligt! Jag är också redo att börja med styrketräning igen, efter lite vila under mina första veckor med lchf. Har sysslat lite med träning i perioder och det känns alltid skönt efteråt och på lång sikt trivs man med fastare muskler!

Skall bara bli frisk från min förkylning, som dök upp ovälkommen under natten…

Mervi
0

Så härligt det låter Shawy. Vill också börja träna igen.

PiKaWe
0

Shawy: du måste gå till en sjukgymnast som har OMT-3-examen, långt ifrån alla har det! Hitta nån som kan nåt om idrottsskador, dom brukar vara bra Glad

Doc
0

Shawy, kul höra! Lchf + lite styrketräning = det ultimata för hälsan och kroppen, om du frågar mig Flört

Shawy
0

Det känns så otroligt roligt. Det liksom pirrar och sprudlar lycklighet ur mej Glad

Det känns som att jag är på G!!  Jag är faktiskt på väg att bli  frisk…kan inte bli nåt annat, är så övertygad. Ni skulle se och hört mej för 8 månader sen, innan jag började med lchf…som natt och dag. Trodde inte på en framtid som frisk, utan såg bara mörker och elände.

Ang. ryggen så tror jag på min kiropraktor och styrketräning, provar det i alla fall en gång nu. Styrketräningen har kommit för att stanna hos mej. Känns som jag hittat min grej. Jag längtar till varje gång jag ska iväg.

asagasa
0

Gud så kul!! GRATTIS!!