Bra inköpsställen
Jag läste på en annan tråd om bra inköpställen för kött och annat. Kan vi inte samla tipsen på denna tråd och inte skriva annat här.
Jag har inte själv något tips men Kia 34 hade ett tips på den andra tråden.
Ängavallen mellan Malmö och Trelleborg: dyrt men jättefint kött.
Av de ovan listade är det bara Naturkött vi har provat, det finns i att köpa i butik, tex ICA och Coop.
Naturkött har jag hitta på AG:s några gånger och provat, det var gott.
Fler tips???
Många charkvaror på Lidl innehåller mindre tillsatser än de man köper på ICA/Konsum
Numer pensionär i Nynäshamn

Macadamiaolja naturell eller med Lemon Myrtle eller med chili och macadamisnacks + lite teer och kryddor etc
www.ausscan.se Har också tipsat på julen i focus om julklappslådor härifrån
suveränt gris/vildsvins kött och korv får man tag i på österlen (säljer även på bondens marknad) helt klart värt att köra dit, boka bara ditt kött innan :) www.lillehemsutegrisar.se

www.sencha.se säljer ekologiskt te om någon är intresserad av det. Mycket goda teer som jag kan rekomendera.
Gröna gårdar skall också vara med…
Hur gör man den där pilen 

Pilen kommer fram, när man skapar en länk, och kryssar i rutan "öppna i nytt fönster"… 
Dock har jag märkt att den inte kommer fram, då jag länkar inom forumet, trots att jag kryssar i rutan… om det är så för alla vet jag inte…
"still lost in space and time"
Hmm konstigt för jag väljer nästan alltid att den ska komma upp i ny ruta :) jaja man lär sig så länge man lever