Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 760 ggr
korseett
0

OT- nu åker jag bort

På måndag morgon åker min man och jag till Cypern och Agia Napa. Det ska bli så otroligt skönt att bara få slappa och må gôtt! Vi behöver verkligen ladda upp oss med bra solenergi nu för vi är så trötta och omotiverade.

Vi ska inte ha några krav på oss därenere- enda är att vi ska åka på en utflykt. Bil vill vi inte hyra eftersom det tydligen är vänstertrafik där och vi är osäkra på den sidan av vägenRäcka ut tungan

Jag har laddat med naturkosmetiskt solskydd, ny bikini(den andra var för stor) och så GI-Noll! som jag snart har läst ut visserligen och den hemlige kocken. Vi tar även med oss cd-spelaren så kanske vi kan lyssna på nån bok med.

Vi ser fram emot att få göra ingenting och bara lata oss under ett parasoll. Tills jag kommer hem den 12 november få ni ha det så gott ni kan här hemma i gamla Svedala.

Och så ska jag få fira min födelsedag i sol och värme för första gången!

På återseende

arcus
0

Låter underbart, här plumsar vi i snö nu, längtar redan till sommar och sol.
Önskar er en riktigt skön och avkopplande semester.

Margareta
0

Lycka till och välkommen tillbaka!

Numer pensionär i Nynäshamn

Smurfmolly
0

Härligt! Själva har vi bokat en weekend till Tallinn i början på december. Tanken är att ta hand om oss själv, gå på nått spa och passa på att handla julklappar.. nytta och nöje. =)

Sara40
0

Gröööön av avund! Generad Flört

Ha det så trevligt nu! Hoppas att ni får riktigt bra väder! Tror jag läst någonstans att Cypern är en av de solsäkraste ställena i medelhavet, någon som vet om det stämmer?

(Funderar själv på att åka en kort tripp till solen någonstans i antingen jan, feb eller mars nästa år…)

zeretki
0

Hoppas du får en underbar vistelse! Och gratulerar på födelsedagen!

*stora kramar*

odezza
0

Ha det bra! Och skulle du få syn på något internetcafé… BLUNDA! Cool

"still lost in space and time"

anki1
0

Ha det så trevligt och grattis i förskott. Jag har heller aldrig fått fira min födelsedag i sol och värme, infaller i januari.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Karin20
0

Mmmm så härligt det låter, tänk inte på oss alls!

//Karin

magma
0

Åhå vad underbart, ha det bra och slappa så mycket ni orkar:)

molana
0

Trevlig resa.Du får berätta när Du är tillbaks hur det var. Skrattande

Mervi
0

Ha det jätteskönt på semestern!!!

Pasi
0

Grattis i förskott!Glad

Monsun
0

Grattis i förskott och NJUT ordentligt av solen, värmen och ledigheten!

Mervi
0

Grattis !!!!!

Moonbeam
0

Grattis Korseett, och ha en underbar semester. Jagälskar Cypern, det är underbart där!

korseett
0

Tack alla ni! Vem behöver sol och värme när kolhydrater.ifokus finns?Flört

ja Cypern ska vara solsäkert och vi hoppas också på att det är ett ställe vi vill åka tillbaka till eftersom resorna dit inte är så dyra jämfört med andra solparadis vid den här tiden.

Just nu kollar jag runt lite här men sedan blir det att skriva lista och packa väskorna. Handla det sista till katterna och resan och tanka bilen. Vi ska visserligen åka tåg från Säffle imorgon bitti men vi har två mil dit och svägerskan ska ta hand om bilen under tiden- och svärmor tar hand om katterna.

Jag ska mycket riktigt blunda när jag går förbi tillgängliga Internetdatorer. Semester fråm dom med.

Vi lovar- vi ska njuta!!

korseett
0

hemma igen efter en helt underbar vecka! Vi ska spara och åka dit igen.

Som tur var så är jag tydligen "rechargeable". Nyladdad med visdom om hur min kropp reagerar på viss mat och på vissa omständigheter går jag vidare  i livet. Så imorgon väger och mäter jag in mig på viktgruppen igen.

magma
0

Låter som du haft en härlig vecka, välkommen tillbaka!!

Mervi
0

Välkommen tillbaka. Skönt att höra att du haft det bra.

zeretki
0

Välkommen tillbaka!

korseett
0

tack!