Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-recept-att-laga-hemma
Läst 3010 ggr
Airam1
0

Ettårsmiddag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag firar min matblogg ett år. Välkommen på fest!

dufva
0

Vilka fantastiska recept och bilder du bjuder på…

Och Grattis på ettårsdagen!!

Mervi
0

Grattis! Din matblogg är verkligen till glädje för oss! Tack!Skrattande

Airam1
0

Tack själva !

brink
0

grattis och keep up the good work.

Margareta
0

Grattis på 1-årsdagen!

Numer pensionär i Nynäshamn

Smurfmolly
0

Jag älskar din blogg! Sitter och kollar igenom alla inlägg längre tilbaka nu och hämtar inspiration! Keep up the god work!!

venuseva
0

Grattis, grattis. Snygga foton och upplägg. blir sugen att laga.

Airam1
0

Tackar tackar !Skrattande

ullebull
0

Airam, ojoj, så gott. Jag har nu stoppat i mig för mycket av den goda karré n som du hade recept på, jag håller med dina barn.

Det var jättegott med all vitlök och rosmarin och vilken sås. Mums, det blir fler gånger.Räcka ut tungan

BitteS
0

Jag är överväldigad. Vilken fantasi och kunnighet du besitter. Det här är precis vad jag söker. En massa goda recept att låna när vardagsfantasin tryter. Man fastnar ju gärna i samma gamla spår när det gäller matlagningen. Här ska provas på nya grejer.

Airam1
0

#9+10 - Min intention är att inspirera. Och när jag får hälsningar har jag lyckats. Tack själva!

ullebull
0

Var så god.

Jag behöver inspiration, skall kolla mer på dina recept, har ju sett en del. Jag behöver förrätt, varmrätt o dessert till mina trevliga damer som kommer om någon vecka

Allt måste ju var lchf mat och de är ju på gång hit till kif.

tack för dina fina bilder, man vill äta direkt,Flört

magma
0

Grattis Airam, och tack för inspirationen!

Jag har en fråga- blev sugen på att göra kebab enligt ditt recept, men vad är egentligen "kebabsplit"?

Airam1
0

#13 - just nu har jag ingen innehållsförteckning att läsa på hemma, men lovar återkomma när det finns.

Det är ju annars en halvfabrikatsprodukt av färs med förhållandevis lågt kolhydratinnehåll. Det flitige kan göra sin egen. Googla eller sök här i receptbanken.

Tack själv!

Baglady
0

Grattis på 1-års dagen!  Jag är helförtjust i din blogg. När fantasin tryter, så är den min inspirations källa.

affeejit
0

Hej Airam, jag älskar (!) din matblogg, och har lagat många av dina rätter. Min syster är också helsåld på din mat… =)

men - sedan förra veckan kommer jag inte lägre in på bloggen. Den kräver lösen… Är det meningen? Och i så fall, hur skapar jag ett konto så jag kan fortsätta läsa dina underbara recept?

dufva
0

Lite snopet det här Airam!

Först bjuder du in oss på "ettårsmiddag" sen plockar du ner bloggen??

Vill du inte förklara lite mer om vad som är på gång för dina trogna läsare?

navarro
0

Samma här, kommer inte in för att se dina fina bilder och goda recept längre. Grattis i alla fall!

thale
0

Hej Airam

Jag är ett stort fan av din matblogg,men hur gör jag för att komma in nu när den är låst. Var får man tag på lösenord osv

Thale

emelyaus
0

Det star att jag maste ha ett username and password!
=(

Pasi
0

Hon behövde lite time out (om jag förstått allt rätt) men återkommer förhoppningsvis med nya recept och en öppnad matblogg i framtiden.Glad

thale
0

Aha,så synd för oss Airam-fans! Men man får väl ha is i magen…

Wildrat
0

Dumt att länka när man ändå inte kommer in… Ledsen

Mervi
0

Wildrat, det är gamla länkar som har fungerat, men sedan har hon stängt av bloggen. Inget att göra åt det, det är hennes blogg.