Så lite som gav så mycket.
Idag har jag prioriterat mig själv, gör jag ju inte annars med sjuk make osv.
Jag har haft 2 timmars underbar njutning. Jag tände ljus, tog ett glas isvatten, radio med en avslappningsskiva, ciggaretter (jag vet) och gick in i badrummet. Jag spolade upp ett varmt bad med "luktegott" och kröp ner.
Vilken njutning……. Jaha säger kanske en del av er, är det så märkvärdigt??? Ja det är det, jag har nämligen inte fått plats innan.
Det behövs ett antal kilo till som skall bort för att jag skall ha vatten upp över bysten men det kommer säkert.
Efter badet smorde jag in mig över hela kroppen, gjorde fotvård och sedan en god kopp kaffe.
Jag kunde ju inte låta bli den där förhatliga vågen och den gjorde mig ytterliggare glad, 1/2 kilo ner sedan i söndags.
Ibland behövs det inte mycket för att skingra mörkret.
Låter jätteskönt. Grattis till minuset!
Egen tid är jätteviktigt! Jag brukar oxå ta 'badkarspauser' med musik, nån tantsnuskroman och sen stänga dörren. Det brukar gå att få vara ifred en stund…eller 1-2 timmar *flin*
/Lillianna
~ Lillianna ~
Härligt, ett halv kilo ut med badvattnet. Tror jag skall ta mig ett bad jag med! :)

Tänk att jag visste att någon skulle koppla det haha, så du tror det var "skit" och långa naglar som försvann i det 1/2 a kilot.
Glöm inte gammal hud också ullebull - jag förstår din lycka.
Varje framsteg är underbart!
Numer pensionär i Nynäshamn

Ja det blev inte stopp i avloppet i alla fall, så tappat fett var det inte.
Ja, tänk vad jag hittills vunnit med denna kosten.
- 15,5 kg ner, toppen (jaja, har kvar lika mycket till)
- mitt blodsocker stabilt och ner från 6,1-5,1
- slapp medicinera för diabetes
- slutat med antidepp medicin, mår ju bra
- mina fruktansvärda eksem under fötterna borta
- slutat med astma/kol mediciner, (tror aldrig jag haft astma eller kol, men hostat o harklat om morgonen)
- lederna bättre pga viktminskning eller kost
Ja alla ni som misstror kostråden, kör på, för kan jag så kan ni. Ni får mycket bättre hälsa och ok, tar ju lite tid att få bort kilona det säger ju inte bara "knäpp" så är de borta.
Lycka till alla.
Underbart:)
Har Du mailat kitabu om din diabetsvinst ullebull?

Margaretha,
jag har ju aldrig tagit insulin och det är ju dem hon söker.
ok då så …. samma som för mig då….