Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 881 ggr
Loria
0

Kvällspromenad?

Min katt har rymt. Hon är innekatt, och jag som ska resa bort i morgon bitti kl 5 =( Så är  någon sugen på  långa nattvandringar ikväll i Kalmarområdet så är det bara att säga till…  Gråter

venuseva
0

Hon känner säkert att du skall iväg och ber en bön för att din katt kommer hem igen.

Gronstedt
0

Åh, stackars er båda två! Jag har vimsat runt många gånger och ropat i buskarna när min kisse varit borta några timmar för länge. Jag bor för långt bort för att vara till praktisk nytta, men jag håller tummar och tår för er!

tusenord
0

Visst är det typiskt! Hon känner säkert på sig att du ska bort, och håller sig undan på grund av det.

Mina brukar smita när det är dags för bokade veterinärbesök…

jag71
0

Låter lite jobbigt. Håller tummarna för att hon kommer hem medans du är ute och letar. Snällt sittande utanför dörren och bara väntar på dig.

Gooranka
0

Ja svårt att stänga in djur som i grunden vill vara fria.

Se bara på oss människor hur vi mår av det.

Loria
0

Usch ja, ska man få dåligt samvete för det också.

Katten är tillbaka ivarjefall. Hyresvärden hittade henne medan jag var borta. Hon verkar va nöjd över sin fångenskap nu…

Gronstedt
0

Det var ju skönt, Loria!

Min kisse är utekatt och trivs med det, men det finns många katter som varken vill eller kan uthärda vildare uteliv än att sniffa i en fönsterspringa, Grannen hade en som satt på trappan och tjöt för att få komma in och använda lådan - inte så värst terränggående Glad. Det finns olika personligheter där med, så du behöver nog inte skämmas så mycket.