Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 919 ggr
kitabu
0

Rössner & co i Göteborg

http://www.newsdesk.se/pressroom/sanofi-aventis/pressrelease/view/inbjudan-till-utbildningsmoete-behandlingsmoejligheter-foer-oeverviktiga-med-riskfaktorer-foer-hjaert-kaerlsjukdom-och-typ-2-diabetes-174837

Någon som ska gå dit?

Det ska vara en paneldebatt, men den blir nog tämligen ensriktad. Som att spela pngis med sig själv.

Ingen tid avsatt för frågor.

maxiq
0

En intressant fråga där:

"Varför lyckas vi inte, när vi vet att det är så lätt?"

Rössners svar: "Ingen följer våra råd"

Vårt svar: "Det går inte att följa era råd eftersom de är fel"

kitabu
0

Jag ringde och ville anmäla mig. Jag var inte välkommen.

korseett
0

varför var du inte välkommen?

kitabu
0

De påstod att allmänheten inte fick närvara eftersom det skulle ges läkemedelsinfromation.

Journalister fick komma.

kitabu
0

Orsaken till att jag ville deltaga var att jag trodde att prof. Rössner kanske skulle använda en annan ton inför en publik med medicinsk skolning.

I TV tycker jag han pratar som till 5-åringar. Inget ont i 5-åringar, de kan var riktigt otäckt smarta ibland, men ni förstår nog vad jag menar.

Fast svaret från Sanofi-Aventis var att man aldrig riktigt kunde veta vad prof. Rössner skulle säga. Ganska kul.

maxiq
0

Få se nu… Fundersam

Vad är det journalister gör nu igen…? Ja just ja! De skriver i tidningar så att alla kan läsa informationen!

Puckon!

korseett
0

du får väl utge dig för att vara journalist för den här sajten då… allt som journalister går på tas inte in i media.. hehe

maxiq
0

sanofi-aventis är ett läkemedelsföretag och deras egen Medarbetare Dr Marianne Yngen (medicinskt ansvarig för Acomplia) är en av talarna. Undrar vilka behandlingsmöjligheter hon ska prata om…?

Fundersam

kitabu
0

Inte avsedda för den stora allmänheten i varje fall.