Rössner & co i Göteborg
Någon som ska gå dit?
Det ska vara en paneldebatt, men den blir nog tämligen ensriktad. Som att spela pngis med sig själv.
Ingen tid avsatt för frågor.
En intressant fråga där:
"Varför lyckas vi inte, när vi vet att det är så lätt?"
Rössners svar: "Ingen följer våra råd"
Vårt svar: "Det går inte att följa era råd eftersom de är fel"
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Jag ringde och ville anmäla mig. Jag var inte välkommen.
varför var du inte välkommen?
De påstod att allmänheten inte fick närvara eftersom det skulle ges läkemedelsinfromation.
Journalister fick komma.
Orsaken till att jag ville deltaga var att jag trodde att prof. Rössner kanske skulle använda en annan ton inför en publik med medicinsk skolning.
I TV tycker jag han pratar som till 5-åringar. Inget ont i 5-åringar, de kan var riktigt otäckt smarta ibland, men ni förstår nog vad jag menar.
Fast svaret från Sanofi-Aventis var att man aldrig riktigt kunde veta vad prof. Rössner skulle säga. Ganska kul.
Få se nu… 
Vad är det journalister gör nu igen…? Ja just ja! De skriver i tidningar så att alla kan läsa informationen!
Puckon!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
du får väl utge dig för att vara journalist för den här sajten då… allt som journalister går på tas inte in i media.. hehe
sanofi-aventis är ett läkemedelsföretag och deras egen Medarbetare Dr Marianne Yngen (medicinskt ansvarig för Acomplia) är en av talarna. Undrar vilka behandlingsmöjligheter hon ska prata om…?

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Inte avsedda för den stora allmänheten i varje fall.