spinnpuls
Nagon som provat spinnpuls??
Jag tog steget idag och det ar det roligaste jag gjort! Det kan jag verkligen rekommendera!
Till skillnad fran vanlig spinning presenteras allas puls anonymt pa vaggen framfor en, man kan alltsa se hur hart kroppen jobbar och jamfora sig med de andra deltagarna. Ledaren ar enormt peppande och de slacker ner rummet sa man inte ser de andra som cyklar. Man kanner sig alltsa valdigt anonym!
Jag kom ut efter vad som kants som 15 min, men det hade gatt en hel timme! OTROLIGT!
Friskis o svettis rules!
Just som jag trodde att det härmed spinning inte kunde bli dummare. Att sitta i en källare på en fastspikad testcykel med dånande musik och en hysterisk ledare som skriker att "nu kommer det en uppförsbacke så nu ställer vi oss upp och lutar oss framåt när vi trampar". Nu ska det dessutom vara mörkt i rummet också!
Ta en vanlig cykel istället och trampa iväg på en skogsstig istället så får ni frisk luft, solljus och fågelkvitter samtidigt som ni tränar balansen och koordinationsförmågan. Dessutom är det gratis!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Jag älskar spinning. Dock får jag för ont i axlarna av det :( Men det jag älskar mest är att man inte kan jämföra sig med nån, att det är individuellt, alltså ska jag hålla mig borta från spinnpulsen!
Jag älskar också spinning. Härlig känsla av att dansa i en slags framåtrörelse. (brukar också sjunga med i låtarna, fast inte så högt)!

-maxiq, jag haller med dig att det ar trevligt att cykla ute i naturen. Men jag pushar inte mig sjalv lika hart och jag ar valdigt dalig pa att motivera min traning. Darfor tycker jag spinnpuls var bra, man liksom glommer bort att man cyklar och pushar sig sjalv till max!