"Om sajten"
Om Kolhydrater
Ägaren till den här sajten har inte skapat någon beskrivning av sajten.

alla sajters beskrivningar har kommit bort men de letar för fullt!
Aha! Det är mycket som "försvinner" från ifokus…
Ja, jag var försvunnen i fem veckor! 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Och mina kilon försvinner…
Sen är det bra många som förs-vunnit en bättre hälsa! :-P
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
ja och idag sa en till mig att jag bir mindre och mindre för varje vecka och jag vill ju inte helt försvinna så jag hoppas att de får bukt med krånglet datakillarna

Det är ju det jag säger att vi får gå över till andar i fokus eller nåt nu när vi snart inte finns!

Ja snart får man springa runt i duschen för att bli blöt! :-|
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Jag kan tänka mig maxiq stå och flaxa i duschen när han försöker ducka mellan vattenstrålarna i duschen likt Neo duckar för kulor i the matrix. 
Jag vet inte om texten är borta för evigt…
Jag minns inte ens vad för klokheter jag skrivit… så tänk om vi tillsammans kunde författa en ny text till "Om sajten"
Numer pensionär i Nynäshamn
"Kära vän, du har kommit till KOlhydrater I Fokus. Här finns bland annat smörpraliner, kokosfett i burk, potkäs, Pasi och ett grönt träsktroll!"

Nejdå, men vi kan säkert hitta på nåt kul! :D
Man är ju i dimman några dagar när man blir fri från socker/kolhydrater men det brukar ju lätta vartefter man lättar, så presentationen kommer nog fram den med.
Huvudsaken att forumet fungerar. Vi som är här vet ju vad det handlar om. Presentation onödig liksom.
Allt försvunnet, hälften vunnet. Snart vinn-vinn…
Välkommen till KIF.
Vi är en icke vinstdrivande sekt som arbetar för att proppa igen det svenska folkets blodkärl med smaskigt kolesterol.
"Om sajten" är jätteviktig för nykomlingar, icke minst de som förirrar sig hit från andra ifokus-sajter…
Välkommen till kolhydrater i fokus! Den här sajten är till för dig som äter lågkolhydratskost eller funderar på det. Här finns massor av kunskap och recept så även du som är ny kan starta utan problem.
Lågkolhydratskost, eller som man säger LC(Lowcarb) äts i olika varianter. Allt från GI, LCNF, Atkins och LCHF. LCNF betyder lågkolhydrats-normalfettskost medan LCHF betyder lågkolhydrats- högfettskost.
LC-kost är inte en modediet eller bantningskur- det är en livsstil. Många av oss har fått ett bättre, friskare och hälsosammare liv och flera har normaliserat sin vikt. En del behöver gå upp och en del behöver gå ner.
Vi som äter LC vill ha den här sajten som vår fristad men är du nyfiken får du gärna fråga oss hur och varför det fungerar bara du respekterar sajtens skrivregler
Välkommen in i värmen
Ett förslag från mig

Det tycker jag ser jättebra ut, bra Korseett.
Jag tycker det var bra Korseett. Kanske Margareta kan lägga till något vi andra inte tänker på.
Tack!!!
Tjusigt!!
*rodnar* Tack!
tillägg: Såg att du satt in det precis som det var Margareta. Roligt att jag satte huvet på spik för en gångs skull. * är lite mallig nu då*
Jättebra skrivet, Korsett! :D
Kramar!!
Du får vara mallig!
Bra skrivet!
Låter toppen
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Mycket bra och alldeles speciellt tillägget Välkommen in i värmen!
Det är ju precis så man känner sig här.
//Karin
korseet: Lite redigerade jag …. men det var precis mitt-i-prick så jag tycker gott du kan suga åt dig och vara mallig - åtminstone ett par dagar…
ok #27 inget som jag märkte. Och va det gäller malligheten lugnar jag nog mig ikväll
en källa till glädje, korseetten!