Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 651 ggr
shintaida
0

Masserar på "fettställena"

Varje gång jag har duschat eller badat, smörjer jag in mig med lotion.

Och jag har FÅTT FÖR mig, att om jag gnider/masserar extra mycket och extra hårt (nästan våldsamt) där jag har mycket fett/valkar, så "sprängs" (delas)  fettet med tiden av det.

Vad tror Ni om den teorin? *nyfiken* 

// Shintaida

Monsun
0

Jag tror att Alice Timander gjorde så och ansåg att det hjälpte. Vert ej själc dock

korseett
0

men massage hjälper cirkulationen så att slaggprodukterna från cellerna lättare kommer ut från kroppen

shintaida
0

Jahaaa, är det på DET viset! Det hade jag inte en susning om. Tack, bra att veta…då fortsätter jag att massera som en tossing. *ler*

// Shintaida

sarag
0

Skulle kunna stämma, tror jag med. Har heller inte prövat. Kanske man fluttar på dom istället. Men med denna kosten.. ja, kanske?

Vad jag tycker mig ha märkt är att näe jgad håller på att gå ner i vikt så har jag kunnat se att FLÄSKVALKEN/FLÄSKVALKARNA liksom blivit lösare och "bubblig". Fettcellerna förvinner liksom ojämt. Mer på vissa ställen och mindre på andra, därav bubbligheten.

shintaida
0

Jo, det har jag också märkt. Så det är dom största rackarna som får dom värsta massagedustarna av mig.

BORT SKA DOM!! hehehe *smilar elakt mot magen*

// Shintaida

molana
0

På mig försvann valken på vänster sida ovan midjan först.Nu har den på högra sidan minskat med.Så det blir lite här och där som försvinner.Bort ska det i alla fall.