Datorn e död, länge leve nya datorn!
Hej, hej… Om det är nån som märkt att jag varit försvunnen! Min gamla burk kolade vippen förra veckan och efter mycket svärande och fixande gav vi upp till slut och jag har en ny idag. Så nu ska det läsas på om allt jag missat medans jag varit borta.

Klart det märktes att du var borta, välkommen åter!

Välkommen tillbaka!!

Tackar tackar :). Har varit soffpotatis och kollat mycket TV eftersom jag inte kunde underhålla min internetberoende :). Har skaffat ny satellit-TV som kom med TIVO så jag har tivoat alla mina favoritshower. Måste inte sitta uppe och kolla. Jobbar ju natt som sagt.
Har tittat på mycket Oprah… Hittade substitut för min tv-yoga som jag brukade göra på tv4.se … den är OK men lite för "glitzy" för min smak. Har sparat de avsnitt jag gillar och kan göra. Sen var det ju säsongspremiär för nya Survivor igår. Jag älskar Survivor. De är i China i år.
Skönt att vara online igen i alla fall….
Undrade var du tog vägen, skönt att du är här igen. 
Jag tänkte faktiskt på dej igår….vart du hade tagit vägen.
Du är saknad! Välkommen tillbaka.
Välkommen åter… klart vi undrat vart du tog vägen där på andra sidan Atlanten… skönt att det ordnat sig
Numer pensionär i Nynäshamn

Hej och tack för återvälkomnandet… Man blir alldeles verklempt
.
Välkommen igen!

Välkommen från mig med.
Visst är det jobbigt när datorerna strular!!!

Bookjones - vad var det för substitutyoga du hittade?

# 10 FIt TV har en show som heter namaste yoga http://www.namaste.tv/program.html
Vet inte om det sänds i Sverige.
Välkommen hem! Visst är det trist utan datorn! Vi slutar med socker och får datorsug i stället

Välkommen tillbaka Bookjones! Och lycka till med nya datorn - ett elände med datorer som strular!
"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk
försökte använda länken till yogan men fick det inte att funka. är det någon som fick upp någon bild?

#14 - för mig var det inga problem! Provade du under "högtrafik"? Ibland är det ju lite segt på nätet, när alla är ute o surfar…
"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

Jag var datorlös större delen av sommaren. Det var inte så kul, så nu är en ny hårddisk införskaffad och den gamla är numera reservdator. Pajar den ena så fram med den andra ur garderoben.