Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1751 ggr
venuseva
0

En NY BÖRJAN

Egentligen en motsägelse i sig, eftersom både ny och början säger samma sak, men gårdagens datum 9-9-9 har en avslutande effekt med sina nior, som säger fullständighet och utmaningarna blev noll hela dygnet med den teknik man räknar ut utmaningen med numerologiskt.

Noll som utmaning står för att man väljer själv sina utmaningar eller lämnar över sig till Gud. Symboliskt liknar Carl Milles staty "Guds Hand" på Millesgården på Lidingö det perfekt. Man balanserar på Guds tumme och pekfinger, sträcker sig mot himlen och lämnar över sig.

Idag börjar en ny tid. Den fullbordas imorgon med en Soleklips där astrologer över hela världen pekar på att himlens portar öppnar sig för en ny början. 

Den 18 och 27 september upprepas 9-9-9 igen. Ta vara på energierna som genomsyrar oss. Rensa ut, lämna gamla ryggsäckar och känn dig FRI.  Cool

felixifokus
0

*rensar*

navarro
0

Hej! Kan du forklara lite vad som menas med dessa nior idag. Jag har ju sa att saga panyttfotts den 16 september, nar min LCHF-kropp klarade att losa upp en blodpropp under ambulansforden. Har atit LCHF fran oktober 2006, basta beslutet i mitt liv!

venuseva
0

dagens datum 27 blir 9 när man lägger ihop 2+7=9. likaså året 2007;

2+0+0+7=9

Man ställer upp månad, dag, år

9 9 9

sen räknar man ihop månad och dag, dag och år, summan av 1 och 2, och sist månad och år.

9+9=18=9

nian står för fullständighet, completion.

nollan som utmaning repr att man väljer själv sina utmaningar.

nian är en avslutande siffra, man börjar sen om, men har höjt sig en dimension eller oktav eller nivå.

Läs länken på Venus Viktklubb på facebook.com också.

Är glad för att du kunde lösa upp din propp under färden navarro, det var verkligen en enorm utmaning med allt du utsattes för. det är tufft att komma till Sverige efter flera år i annat land.  Åh din mamma som lurade dig lite där. Mycket på en gång.  Men nu, står du vid en NY BÖRJAN.

navarro
0

Hej igen vususeva, har inte kommit in och kunnat skriva forut eftersom vi inte har bredband och jag kommer in tjuvvagen nar pensionarerna har pa sitt. Skall ga in dar du ger tips pa och lasa, det ar verkligen en ny start. Bryta upp fran 20 ars invant och bekvamt liv i Spanien och komma hit hem, dar allt ar annorlunda bara for att ringa till nagon myndighet  telefonko i vaxel nagonstans vem vet vart, telefonko hos handltaggare osv. Da ar det bra att ha lite talamod som jag anda tydligen fatt. Det ar ganska opersonligt och robotiserat och alla har allt, men jag ser fa lyckliga ansikten. Bara mitt lilla barnbarn Carolina, som har ritat roda hjartan och lyser som en sol nar vi traffas.

venuseva
0

Då har du verkligen en uppgift navarro att föra med dig glädje till dessa människor.

läste häromdagen samma iakttagelse från en kvinna från Indien. Hon såg tomma ansikten i tunnelbanan i Stockholm.

Berättade idag för en vän att jag tog med mig friheten och glädjen när jag flyttade till Sverige efter några år i USA. Behövde vara här som jag var där för att klara av den "energi" som rådde när jag kom hit igen. Tungt var det. Men fortsätter leva som om jag vore där, fast jag är här. Om du förstår hur jag menar?  Bra att kunna hänga på någon annans bredband. Och visst är det robotar överallt. Teknikens värld. Men vi som saknar det andra får göra vårt jobb.

Monsun
0

Inte för att jag vill skrämma dig Navarrro - men bara så att du vet . Först kommer du att tycka att det är jätte trevligt och skönt att ha flyttat hit igen. Det kallas smekmånaden (!) Efter ett par månader - oftast mellan 4-6 kommer en period då du undrar varför du/ni bestämde er att flytta hit igen. Allt kommer att vara pest och du/ni kommer inte att ttrivas eller tycka det är roligt. Ni kommer att längta tillbaka till Spanien.

Men håll ut! Efter den perioden kommer ni till normalläget då ni kan se och acceptera både för och nackdelarna med både Sverige och Spanien.

Jag vet detta dels den hårda vägen, dvs egen erfarenhet (men men tog det nästan två år innan jag hade accepterat Sverige igen) dels arbetar jag till viss del med sådana frågor.

venuseva
0

Kan hålla med. Man går igenom en process i sitt anpassande. Man jämför under en tid. Ungefär som när man flyttade iväg till annat land. Efter 8 månader hade jag anpassat mig. Drömde på det nya språket.

Same same i Sverige igen.

Bestämde mig för att vara här som jag var där. Tagit det positiva med mig och förverkligar här.  Pratar med folk på gatan och i bussen som om jag bodde där. Flört