Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 2765 ggr
Klasson
0

Inge svårt..

När jag sitter å läser allas inlägg,så trodde jag att de skulle va svårt med denna diet…eller mat…

Men nä.. Jag har INGET sug efter dricka,potatis,bröd,ris INTE ens godis å chips.. :)

De ända jag har märkt är att jag fått ett litet värre humör just nu..

Men så gott som allt annat är normalt… Hadde lite ont i ögonen dom första dagarna men de va de enda…

Känner mig lite lycklig.. :)

Amiechan
0

Vad bra! :)

magma
0

Låter bra:)

Anterrabae
0

härligt! =)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Margareta
0

Lycka till och kom med fler rapporter…

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Härlig start du fått! Grattis!

Rita-S
0

bra, Gumman, du ser det löser sig! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

NancyAlke
0

Jättebra! Snart infinner sig fettlugnet också ska du se! Mina ungar hävdar i alla fall att jag blivit snällare på sistone… -fetlungt svarar jag då Fundersam

Kia
0

Roligt att du fått en så bra start… Jag är också säker på att humöret blir bra för jag har aldrig någonsin kunnat vara så lugn och hantera situationer utan att hetsa upp mig och lägga massor av onödig energi på det som jag kan idag på denna kosten :)

Klasson
0

Tack för alla snälla svar  ;)

Nu gick de så för mig att jag höll detta ett tag,eller jag gör fortfarande,pga jag äter inte mycket vitt bröd,har dragit ner ordentligt.

Åt ca 12skivor vitt bröd om dagen förut,nu kanske någon gång i veckan..  Pasta har jag inte heller ätit så mycket.. Ris har jag ätit lite av.. men inge mycket..

Men nu ska jag ge gärnet å släppa allt.. Då de inte finns något godare för mig med Smörkokta brocolibitar med chili på ;) *mumms*

Problemet kan va för mig att jag älsar "Fett" å kan nog kanske ta för mycket,typ när jag steker m.m.

Margareta
0

Klasson jag tror inte du behöver oroa dig för att du tar för mycket fett. Det brukar lösa sig med att man blir för mätt helt enkelt

Numer pensionär i Nynäshamn

Gronstedt
0

Går det att få för mycket fett? Glad Lycka till, Klasson!

Klasson
0

;) Igår åt jag bröd som Rita gjort åt mig. till frukost å lunch.. sen hemma på kvällen blev de kebbab kött å brocoli..

Nu idag sitter jag å mummsar macka å te=)

Mervi
0

Jag har faktiskt också ätit bröd till frukost idag. Hade slut på äggen så det blev nötbröd med smör och ost. Mättande och gott.

folke
0

Det enda "bröd" jag äter, är en tjock ostskiva med smör på  Förvånad

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Mervi
0

Och det är gott ,folke.Skrattande det äter jag också ofta.

Klasson
0

Brukar jag oxå äta ;) Men brödet rita har gjort smakar som  sockerkaka ;) Iaf i konsistensen ;)

korseett
0

toppen Klasson!

folke
0

Suveränt Klasson !!

Det som retar mig är att detta är så enkelt, men att det tog så lång tid för mig att upptäcka ^!  Generad

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Rita-S
0

Brödet jag bakar innehåller creme fraiche, ägg, smör, kli och frön från orginalreceptets sida, sen bakpulver självklart :) Det är sesamfrön, linfrön, solrosfrön(men jag tar inte med dom till klasson, hon reagerar på dom alergisk), och jag tar ofta en näve riven ost och några matskedar proteinpulver bara för att det skall mätta även mer :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

magma
0

Kan du inte lägga in receptet, eller har du redan gjort det kanske?