Hur lycklig får man bli?
Får man stå och stråla såsom Peter Jöback står och gör idag i tv4morgon? Får man känna tillit och tro till sin förmåga att skapa lycka för sig själv?
Mina 21 första dagar är snart klara. Viktminskningen -3,5kg ett faktum.
Livet utan socker gör mig pigg och förundrad. Frestelserna kommer och går. Varar väldigt kort stund, men de är där. Saknade forumet när det låg nere i fredags eftermiddag, men det gick ändå. Det var tufft. Räddad av regnet.
Men frågar: "hur lycklig får man bli?"
Man får vara precis så lycklig som man tillåter sig själv att var
Ja du, hela livet är fullt av lycka om man bara vet hur man ska nå den. Själv har jag nu de senaste dagarna fyllts av lycka på grund av många saker men främst för att jag VILL älska mig själv. :)
Samhället skulle se annorlunda ut om alla älskade sig själva! :D
Precis - precis så lycklig man vill - får man vara!
Numer pensionär i Nynäshamn
Har äntligen kommit i kontakt med mitt känsloliv som blev berövat vid födsel. Är förundrad över hur ofta jag gråter nu. Antar att bli berörd också handlar om att gråta inte bara att skratta och låta hjärtat flöda över av känslor.

tänkvärt. är vi svenskar lite smådeppiga ofta för att vi inte får gråta annat än begravningar, kanske 
Depressed, det engelska ordet, betyder väl att man håller inne känslor? Därav ordet Depression. Ett tillstånd där man håller inne känslor, oavsett lycka eller gråt?
felixifokus
ja du sverige är ett väldigt känslo kallt land.
o man behöver defenitivt gråta mer än bara på begravningar, dels skratta mera o agera mera.
när jag blir arg på regeringen så drar jag näven i bordet o SEN sätter jag mig o skriver brev till don innom de berörda ämnet så jag gnäller bara inte jag agerar med.
tänk om folket i detta landet kunde förstå att det är VI tilsammans som har makten att förändra samhället

med denna regering finns väl inget att gnälla på ? 

Oj, vad långt man kan gå i en fråga om hur lycklig får man bli.
Några fler som vill säga sitt i någon fråga? Passa på, rensa dig så du känner dig mer lycklig. Spy ut din galla, rensa i rören.