Lycka är ....
… när man upptäcker att Willys har ägg till bra pris! 😃
(tanken är att ni ska fylla på med vad lycka är för er)
När smör ochså är billigt:-) och när magen inte strular.
Lyckan är wasabimandlarna jag köpte häromdagen. 🙂
Lyckan var när City Gross kom till stan och man kunde köpa lite roligare köttbitar än ICAs tråkiga utbud. Oxbringa, oxlägg, broskben, hjärta, njure o.s.v. Mums!
Håller med.Allt kött är svenskt och packas i affären. Man fyller på nytt hela tiden. Inte som Ica, som laddar upp med "berg" på hyllorna. Dessutom har City-gross kokosfett som inte är härdat, Alba dalby, till lågt pris.
Att dricka en stor mugg med det gottaste från buljongkoket, dvs benmärgen och senor och slamsor och allt vad det är, mixat med en del av buljongen.
Lycka är när man klarar sig ekonomiskt utan att det är extrapris på ägg
Lycka är att efter ett år med normalt bmi fortfarande kunna ställa sig på vågen och konstatera att det verkligen är så.
~God loves you, and I´m trying! ~

När man flippat ut genom att äta HELT fel saker som får en att svälla i vätska, få ont i lederna, huvudvärk, magont etc och efter korrigering av detta beteende känna hur LUGNET sprider sig i kroppen igen!
Känna hur skorna och jeansen inte spänner längre och välmåendet åter är på högsta nivå - DET är lycka och trygghet för mig! 😃
När man äntligen lyckas gå ner i vikt med LCHF + 5:2. Efter 6 år med bara LCHF hände ingenting, men nu så…..

Lycka är när det börjar bli resultat av styrketräningen!
"still lost in space and time"
När man en morgon upptäcker att kläderna i garderoben plötsligt blivit för stora.
När min älskade vovve på 14 bast, får ett tuppjuck, och springer jäklarimej i flera km/h :) kastar pinnar för sig själv och försöker få igång katten (2 år)