Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 3161 ggr
nyttiga_jag
4

Lycka är ....

… när man upptäcker att Willys har ägg till bra pris!  😃

(tanken är att ni ska fylla på med vad lycka är för er)

Kajak11
4

När smör ochså är billigt:-) och när magen inte strular.

Ary
3

Lyckan är wasabimandlarna jag köpte häromdagen. 🙂

hemul
9

Lyckan var när City Gross kom till stan och man kunde köpa lite roligare köttbitar än ICAs tråkiga utbud. Oxbringa, oxlägg, broskben, hjärta, njure o.s.v. Mums!

CasaRamon
5

Håller med.Allt kött är svenskt och packas i affären. Man fyller på nytt hela tiden. Inte som Ica, som laddar upp med "berg" på hyllorna. Dessutom har City-gross kokosfett som inte är härdat, Alba dalby, till lågt pris.

Sisselie
4

Att dricka en stor mugg med det gottaste från buljongkoket, dvs benmärgen och senor och slamsor och allt vad det är, mixat med en del av buljongen.

jiim
7

Lycka är när man klarar sig ekonomiskt utan att det är extrapris på ägg

Lilltilda
8

Lycka är att efter ett år med normalt bmi fortfarande kunna ställa sig på vågen och konstatera att det verkligen är så.

~God loves you, and I´m trying! ~

Siggebus
6

När man flippat ut genom att äta HELT fel saker som får en att svälla i vätska, få ont i lederna, huvudvärk, magont etc och efter korrigering av detta beteende känna hur LUGNET sprider sig i kroppen igen!
Känna hur skorna och jeansen inte spänner längre och välmåendet åter är på högsta nivå - DET är lycka och trygghet för mig! 😃

CasaRamon
5

När man äntligen lyckas gå ner i vikt med LCHF + 5:2. Efter 6 år med bara LCHF hände ingenting, men nu så…..

odezza
4

Lycka är när det börjar bli resultat av styrketräningen!

"still lost in space and time"

Trule
5

När man en morgon upptäcker att kläderna i garderoben plötsligt blivit för stora.

*Dandelion*
5

När min älskade vovve på 14 bast, får ett tuppjuck, och springer jäklarimej i flera km/h :) kastar pinnar för sig själv och försöker få igång katten (2 år)