Ett kilo till :).
Vägde mig igårnatt på jobbet och nu är jag nere 1k till. Hade gått ner 5 kilo när jag var på läkarundersökning för ett par veckor sen. Jag är jätteglad!
Har ätit LCHF sen i mars. 6 kilo kanske inte låter så mycket men jag har haft MÅNGA avhoppningar med vikt som gått ner och upp igen. Men kosten har varit i bak i skallen hela tiden och jag har gått tillbaka varenda gång och aldrig gett upp helt. Vet ju att det här är rätta sättet att äta. Fuskade fyra dagar på raken förra veckan i samband med mensen!
Hälsan har blivit mycket bättre och humör och energi har förbättrats något alldeles enormt. Jag orkar gå på gymet nu vilket jag liksom inte klarade förut. Jag gör yogan hemma de dagar jag inte tar mig till gymet. Lederna knakar inte längre och orken är toppen fast jag röker och är ganska så stor fortfarande.
Med traditionell bantning hade jag nog lagt av helt efter fusktillfällena men det här känns så RÄTT liksom och är så lätt att gå tillbaka till. Så ge inte upp om ni "trillar dit" på't igen bara…
Låter topen, 6kg är inte lite! Och dessutom alla andra hälsoförbättringar!
Bra jobbat! 

KiF är en stor stöttepelare. Nej 6 kilo är inte så illa piskat men jag bryr mig egentligen inte sååå mycket om vikten. Hade inte vägt mig på flera månader innan undersökningen. Vet bara att jag mår bättre när jag äter såhär. Att energin har kommit tillbaka är värt allt. Med enegin ommer tydligen viktminskningen också tack vare ökad aktivitet.
Humörsvängningarna är ju bättre också och med de har ökad optimism fått mer rum liksom.
Grattis till kilona som försvunnit och andra hälsovinster. Visst är det skönt att må bättre.
Grattis!
Numer pensionär i Nynäshamn

Ett jättestort grattis till viktnedgången och det är inte utan att Nannes låt - Jag är så avundsjuk! spelas upp i min hjärna, för det skulle ju ha varit jag.
Grattis till kilon som rasat! 1 kilo i månaden är ju en jättebra takt…
Grattis
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
6 kg är ju KANON!! Själv så går det trögt här…lite upp och lite ner. Stort GRATTIS!
Grattis! från mig med
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Grattis! :)

Tack för alla grattis! Känns bra.
Drog på mig mina tajta brallor igår.. de som hänger i garderoben och man kollar lite då och då med bävan…. för man vet aldrig om de går att knäppa eller ej. De gled elegant över rumpenstumpen och knäpptes UTAN akrobatik!
Härligt Bookjones, vilken seger!
grattis