Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 857 ggr
tusenord
0

I'm back!

Så försöker jag igen!

Jag har lagt upp en ny presentation och börjat skriva dagbok den här gången, så får vi se hur det går.

Mitt tidigare försök gick helt åt fanders, men det hände mycket på det privata planet som satte inte bara käppar, utan rena timmerstockar, i hjulen för mig. Och sockret fick trösta mig, som så många gånger förr…

Nu känner jag mig redo för omstart på detta OTROLIGT trevliga forum! Jag har läst här, även om jag inte LCHF:at, och måste verkligen berömma alla - det känns som att komma in i en stor varm familj, med allt stöd och alla råd och peppningar som det kryllar av här inne!

Mervi
0

Välkommen tillbaka!

korseett
0

välkommen tillbaka

tusenord
0

Tack så hemskt mycket!

Är jag jättehemsk om jag direkt börjar fråga om mat i den här tråden? ;) Problemet är att jag tänkte äta djfr köpes-hamburgare till middag - visst är det OK? Stekta i smör, utan dressing (som ofta är smaksatt med socker) och bröd borde det vara ett rätt OK mål, eller har jag fel?

Tänkte äta innan jag går och handlar för att inte falla i socker- och chipsfällorna de satt ut i affären…

zeretki
0

#3 KOlla innehållsförteckningen! :D Men det beror på hur strikt du vill vara.

tusenord
0

Ja, det ska jag göra, om inte annat så för att kunna jämföra det märke djfr hamburgare jag har hemma med de andra märkena. Just hammisar är för tillfället en sorts basföda, då alla hemma jobbar och äter på olika tider. Det är bekvämt att bara plocka ur frysen och steka när man har bråttom.

Jag får se hur strikt jag kommer att äta. Ska börja läsa innehållsförteckningar och tänka efter två gånger innan jag stoppar i mig något, i alla fall.

magma
0

Välkommen tillbaka!

Denna kommentar har tagits bort.
Margareta
0

Välkommen tillbaka och roligt med allt beröm!

Numer pensionär i Nynäshamn

tusenord
0

Tack!

Det är så roligt att vara tilbaka här, och den här gången ska jag verkligen försöka stå emot sockersuget jag föll för förra gången.

Forumet är helt underbart, för hittar man inte svaret på det man funderar på, är det bara att fråga - och det kommer alltid ett trevligt svar, hur "dum" frågan än är.

Mervi
0

Skrattande Det finns inga dumma frågor.

Margareta
0

Precis… det finns inga dumma frågor och tack vare det har vi massor av svar på allehanda frågor i vårt numer stora forum.

Numer pensionär i Nynäshamn