Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1854 ggr
venuseva
0

Fd medlem

Är så irriterad på att jag får dagliga mejl från denna klubb, som jag gick ur för länge sedan. Sammanställningar från dagen. Vad gör man för att bli av med detta elände?

Margareta
0

Hej Venuseva och roligt att se Dig igen!

Din tråd om lymfrening har verkligen varit aktiv länge… den uppdateras fortfarande…..Glad

Då måste Du logga in som Venus och sen gå in och ta bort Dig tror jag. Du har troligen klickat i en massa "prenumerera på svar" på olika ställen och de fortsätter att komma fram till att Du tar bort, hur skall programmet annars veta att Du inte vill ha dem???

/Margareta

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Hejsan! Hoppas du har det bra och allt är väl. Glad

venuseva
0

Hej,

Vill bara berätta att jag är här igen och skriver men mest läser vad ni alla andra skriver. Har haft en paus från Forum av olika slag, så också från Tasteline.com där jag var flitig skrivare tidigare.

Kul att höra att Lymfareningen fortfarande lever. Tänk att lagerblad och kryddnejlka kan vara så effektivt.

Kryddnejlika är väldigt bra för mannens sexliv. Han blir som nykär påstår Jan-Öjvind Swahn.

magma
0

Hej hej! Jag har inte provat drycken än men receptet är utskrivet och ligger och väntar…Flört

Mervi
0

Hej och välkommen tillbaka hit!

Margareta
0

Välkommen tillbaka Venuseva…

Numer pensionär i Nynäshamn