Vinnaren av en tröja!
Vinnaren av en tröja med 21% mot 19% är…..
Anterrabae! För hennes berättelse om den utmärkta servicen på en namnlös och skamlös restaurang.
Anterrabae, ta kontakt med Amiechan eller mig så kan vi prata om var vi ska skicka tröjan och hur du vill att den ska se ut.
Ni andra som har sett tröjan och har suktat efter den ;) så går den att beställa här Amito Design
Där finns det några exempel man kan beställa direkt. Notera dock att en enda som även har texten "Kolhydrater.iFokus.se" är tröjan med namn "Koylies special" eftersom det extra trycket kostar lite extra. Om ni dock känner att ni gärna vill ha tex en svart tröja med en icke klickbar länk till vårt kära forum eller att ni passar bätter i självlysande grön text (ja det finns
) än våra exempel så är det bara att PM:a mig eller Amiechan så fixar vi det.
Tack alla som röstat, det är kul att se att våra små kaotiska infall uppskattas :)
Tack alla som har skickat in bidrag, jag hade jättesvårt att bestämma vilken som var min favvorit.
Än en gång grattis Anterrabae och ja det räckte! ;)
Och till sista grattis kolhydrater i fokus. Jag hoppas det blir åtminstone två tiopotenser till.
GRattis grattis! :D
Grattis!!
Grattis !!!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Grattis! Vad kul!!!
OJ! Tack!! 
Jag tror det är första gången jag vunnit nåt, någonsin… *ler* Det var oväntat…
*jätteglad och skuttar runt*
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Grattis, vad roligt!
Grattis, grattis! 
Grattis!

Grattis :-D
Grattis!!
Grattis!! Min "röst" vann 
Grattis :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Grattis grattis! Och vad sägs om att göra tävlingsbidragen till en artikel, synd om de ska försvinna i detta numera ENORMA forum!

Grattis Anterrabae! 
"still lost in space and time"
Tackar tackar.. eller det kanske inte är jag som ska tacka… utan den knepige (men för övrigt mycket duktige) kyparen på restaurangen.. Utan honom hade jag inte haft nåt att bidra med.. *L*
//Ida
Grattis Ida. Ser fram emot att se den snart. 
Vår lilla jordgubbsätande hund kämpade väl och jag är glad för din skull Ida att det inte räckte ända fram.
Sen jag skrev och skickade in det där gör han även sitt bästa med både Svarta vinbär och äpplen.

Jag vill också ha en tröja. Frågan är om jag ska ha en damtop eller en herr T-shirt (jag är dam).
Om någon frågar om tröjan kan jag säga att jag varit med i en tävling där man kunde vinna en sådan tröja. Att jag inte vann behöver jag ju inte berätta.
Skulle gärna se lite fler LCHF-tröjor. Kanske dags för en tävling till, hitta på bästa sloganen för LCHF…

Grattis! Ball tröja du får!
Margareta: Hur mår rovdjurets mage av alla kolisar i bären?? *blir nästan orolig, även om det är till fördel för er andra* 
Parsley: Jag funderade på samma, kom fram till en damtröja eftersom jag tänker bli smal och fin i den.. 
//Ida
Rovdjuret äter inte äpplena, han tuggar bara på dem. Jordgubbarna åt han allt eftersom de mognade och vi har inte så många plantor så det blev väl högst 1 par dl om dagen när det var som mest. Vinbär däremot vet jag inte för där rensar han verkligen….
Han äter ju gräs när det inte finns bär… så han överlever nog…
*ler* jo det tror jag säkert.. Blir han för tjock får ni förekomma honom på vinbären..
//Ida
Lite OT: när jag var mindre hade vi en hund, en Luzernstövare som hette Tamm. Han gillade att gå omkring i blåbärsriset och äta blåbär!
jo dom gillar allt socker dom små vännerna. Mina katter föredrar söta saker oxå..
//Ida

Grattis från mig också!
Oj, förresten, vad mycket folk som är uppe på nätterna här!
//Karin

#23 är du säker på att det inte var en björn du hade?
#25 Det blir lätt så.. *ler*
//Ida
Grattis!!!
~ Lillianna ~