Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: frågelåda-minmat
Läst 877 ggr
Monsun
0

korrupta filer / Cal COunter?

Har försökt ladda ner offline versionen av Cal COunter. Datorn säger dock att filerna är korrupta och att jag inte ska ladda ner dem. Det går inte hller. Någon annan som har samma problem?

Jag saknar Cal Counter så mycket!!

TiKei
0

Jag har precis testat att ladda ner det själv och det funkade fint att både ladda ner och installera.

Du kan alltså inte ens ladda ner det? Det är inte bara en säkerhetsvarning som du kan ignorera? Vet att det finns en massa sånt i Vista, om det är det operativsystemet du använder.
Programmet är inte testat på Vista så jag har ingen aning om det funkar där. Men det ska funka på XP och Win2k i alla fall.

Förresten, det funkar inte på Mac heller.

/Tina

429scj-r
0

Hej Tina,

Upptäckte idag att du hade stängt ner din fina Cal Counter, tyvärr så hade jag inte gjort någon egen backupp så nu har min viktminskningskurva försvunnit. Jag skulle väldigt gärna vilja koma åt den så att jag kunde få in den i excel. Är detta lösbart

IngerMB
0

Hej !

Hör också till en av åtskilliga som saknar Cal Counter.

Den var en bidragande orsak till att jag kom igång med min viktminskning  ca 5 kg på 1,5 mån.  Ej nämnvärt datavan och har ej heller gjort någon backupp. Hoppas det går att lösa delvis genom att ta del av svar till andra medlemmar .

Är optimist och min första kommentar på en blogg. Glad

TiKei
0

#2 Tyvärr kommer jag inte åt databasen alls :-(

Margareta
0

Hej 429scj-r och välkommen hit! Hoppas det finns en lösning på ditt problem…

Numer pensionär i Nynäshamn

Monsun
0

Hej Tina!

Jag har XP så det borde inte vara ngt problem. Ska testa igen

venuseva
0

Kommer också att sakna CalCounter mycket. Tack Tina till den tid som varit.

Finns det inget sätt att fortsätta sajten?

På min Mac går det inte att ladda ner filen.

NancyAlke
0

För de som kan ladda hem filen så är det ju bra, för programmet verkar funka bra och visar ju på det viktigaste, nämligen fördelningen av energin.