Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 4938 ggr
Skogstrollet
0

Magic bullet

Funderar på att skaffa mig en sådan manick. Är det någon som har koll på om det är ngn skillnad på "en äkta" och en från ex. Ellos. Mototstyrka, funktionalitet osv. Är den lika användbar som den låter?

Anterrabae
0

Jag har ingen koll på MB.. men vet att det finns folk här som har det.. =)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

monkan
0

Jag har just köpt en på Biltema för 298 kr. Den ser iallafall likadan ut som den på TV-shop men utan namnet påtryckt. Försöker just nu finna ut vad jag kan göra med den förrutom kokos- och mandelmjöl…

supermoccine
0

Jag har en "äkta". Kan säga att den låter förbaskat mycket, men gör sitt jobb bra. Har en större "vanlig" mixer från Braun och den är klenare och går sönder lättare. Har fått byta bladen en gång då plastbitarna undertill lossnade. Men nu skulle vi ju inte prata Braun :)  Jag brukar mest använda min bullit till proteindrinkar med frusna bär och till hommos.

#2 Berätta gärna hur du gör kokos- och mandelmjölk.

monkan
0

inte mjölk - mjöl… att baka med

Rita-S
0

Jag använder magic bullet frånt wins, dom brukar ha erbjudande köp 2 för ett och jag och en kompis hakade på en gong. Den funkar rätt bra åt små mängder, jag maler kaffebönner med den, och även mandler och kokos till finmalen nästan mjölliknande. Men den handterar ju ingen stora mängder. Det är en "hybel-food-processor" typ, inte för en stor familj, men det funkar bra till mitt föremål :) Jag har även en stor food processor från philips, så om jag skal gjöra för mer enn mig och gubben har jag den i backup. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

CeciliaS
0

Ursäkta min okunnighet.

Är Magic bullet en massageapparat att ha i byrålådan?

Rekommenderar ni den?

Margareta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

MagicBullet är en Food processor.

Numer pensionär i Nynäshamn

Denna kommentar har tagits bort.
Rita-S
0

#6 *harkla* Jag tror du tänker på silver bullet… *harkla igjen* (fråga inte ;D)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

zeretki
0

#6 Tja, vem vet, det kanske går att använda den till "sånt" också?? :)

Skogstrollet
0

Burkarna är ju rundade…

Achatina
0

Oh tv-shop pryl(ar)… Det vill ju jag också ha => Undrar om man kan köpa sådana i närheten..

magma
0

#6: En allt-i-ett maskin, som kan tillfredsställa alla lustar- vare sig de är erotiska eller består i en längtan efter nymalda kaffebönor eller mandelmjöl.

Rita-S
0

DET skulle va nåt! Men inntil det händer får man klara sig med magic bullet och gubben ;)

korseett
0

jag som alltid undrat varför de inte har kombinerat massageapparat och mobiltelefon men nu så finns ju magic bullet!Skrattande

Mervi
0

Skrattande

Skogstrollet
0

Det är alltså telefonsex man ska ha den till!

Pussiluska
0

Jag och en väninna tänkte köpa från Tv-shop när man får 2 för priset av en…men så inser man att man får betala frakt för 2 dessutom så tv_shop gick bort direkt. Kompisen köpte en från Bilteme förövrig precis lika dan och mer än så mycket kraft går nog inte få. Alltså ingen skillnad men proset bara 300 krSkrattande

Margareta
0

Hallå kära vänner nu tycker jag ämnet har spårat ut lite. Jag har varit bortrest ett par dagar.

Vi har barn som läser i det här forumet

/Margareta, sajtvärd

Numer pensionär i Nynäshamn