Finns aktiva moderatorer här!
http://kolhydrater.ifokus.se/about?discussions-1
Sen så finns Ifocus regler oxå.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
#2 Känner du dig träffad?
/\/\
>'x'<
(\ /)~~
#1 I första länken fungerar inte namnlänkarna på medarbetarna så den kändes lite gammal.
/\/\
>'x'<
(\ /)~~
#6 Så tråkigt att du känner dig utpekad, det var absolut inte meningen.
/\/\
>'x'<
(\ /)~~
Se la vie ! Jag skulle nog annars säkert förkäna en spark i skrevet! Jag piper på utan den sparken och ser vad det lider till!
#8 Ja, en rejäl pungspark så du får en bra framtid inom operan i stället för att skriva en massa skit här på kolhydrater. ifokus
/\/\
>'x'<
(\ /)~~
Ja, typ!
Vi har klarat oss bra i stort sett utan moderering under de 7 år som varit, men just nu verkar inte våra regler vara solklara för alla. Jag har för första gången på flera år varit in och rensat i ett par trådar och det känns trist. Om inte skärpning sker blir det skrivförbud och det utdelas helt utan förvarning. Margareta, sajtvärd
Numer pensionär i Nynäshamn
Någon måste ju hålla ordning på vad som skrivs om det går för långt och att kalla någon för hagga är att gå för långt Big-ben. 😡
Harakiri, får man en känsla av…
#1 Aktiva moderatorer var nog att ta i, fiktiva moderatorer stämmer nog bättre in. =) Jag är normalt sett emot modereringar på olika forum, men ibland är måttet rågat… Olika åsikter och olika tolkningar av fakta är en sak, men när det kommer till skitsnack med personliga angrepp, då är det en annan sak.
/\/\
>'x'<
(\ /)~~