"...most disgusting thing ever"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ANthony Bourdain on tunnbrödsrulle…
nu vet jag att jag bott utanför Sverige för länge, räksallad med korv…
http://www.youtube.com/watch?v=fPCytfxNU7Y
Nàgon som vet vad resten av programmet kan hittas?
Här är det om Finnland som var mycket allmänbildande.
http://www.youtube.com/watch?v=skHY4_WQXYE
Mest LCHF i de program jag sett, gudomligt:
http://www.youtube.com/watch?v=1ieiGjBELAY
Anthony Bourdain är super! både som författare och t ex i TV-serien No reservations. Hans inställning till mat, och till att hålla på med mat.. hans sätt att framföra det han vill ha sagt.
Har tidigare letat efter No Reservations (TV-serien) för inköp, men inte hittat. Och hm.. hittar inte för 'tjyvnedladdning' heller men jag är i o f s inte bra på att leta.. Och nu är den väl än mer inaktuell - den är inte precis ny. Men såg förut de två avsnitten från Hawaii.. och det var verkligen mycket av 'riktig mat' i de avsnitten. Alleredan - eller lätt omvandlad till - low carb. Hittar dem inte längre på youtube tyvärr, det var där jag såg dem förut.
Ska det nu vara tunnbrödsrulle ska det vara med räksallad, gött! 😉😃

Någon borde lära Amerikaner att äta surströming.. de vet inte hur man gör och hur gott det är! 😛
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Det krävs inte stjärnkockar för att tycka att konceptet är obegripligt. Det är väl ingen slump att det är nattsuddare med fylla innanför västen som är den stora kundgruppen, då är ju smaklökarna döda.
(Nej, jag avskyr inte snabbmat, men hela kombinationen som avslutas med låtsasräksallad och senap och ketchup är obegiplig.)
Bra mat är ofta i närheten av LCHF, det är mest att undvika brödet till om man behöver det.
Ett litet stycke ur AB Hawaii, man hittar mànga videos fràn honom om man söker pà namnet pà programmen han medverkat i och naturligtvis Anthony Bourdain.
No reservations
Parts unknown
Jamen se där. 😃
Den där snutten hittade jag också häromveckan. Men det är bara en snutt - har tidigare sett betydligt längre och minst två olika, från bara Hawaii. Och flera andra från jordens alla hörn. Med massor av bra mat.
Man kan alltid önska serien ska återuppstå i TV.
Och om nàgon vet hur man gör fyllningen till den Turkiska pizza rullen i detta avsnitt, hör av er!
Det syns pà Anthony att den är god. Blir nog god med LCHF bröd ocksà.
Köttfärs fyllning med xxx (?) strö pà sumac, rucola och citron ovan?…

Och nu skakar mitt minne fram den här:
"Vi träffade varandra i korvkioskens kö
jag såg du köpte hans special
Med räksallad och ketchup
och så massor av lök
kladdigt mos och en korv som var smal"
#8 "När vi möttes mellan Domus-Paleys" 😉
Bourdain äter med inuiter tycker jag är det mest LCHF-inspirerande.
Tack subcalva! Uppskattas