LCHF Camping i Säffle 2013
Nu är det dags igen för den populära 😂
Lchf-Campingen i Säffle 2013
27-30 juni 2013
läs mer på www.lchfevents.se
Puttar tråden.
Jag vill åka.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Jag också, men det verkar så långt till sommaren är här!
blir det bara du och jag, penny? 😕Nåja, vi kan väl ha kul där själva
Jobbar torsdag/fredag men kommer på lördagen!
LCHF-magasinet är där torsdag-söndag som vanligt. Vi har bara överlåtit organisationen till en lokal kommittee
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag är en av anordnarna så jag önskar er välkommen till Säffle.
Jag tar med mig sambon och kommer dit :)
Jag får nog ta den sura sanningen till mig, jag har inte råd i år, min olyckliga tand har tagit alltför hårt på min ekonomi. Nu är den äntligen på plats iaf hoppas att den håller måttet.
Hoppas dock att ni som har vägen förbi, tex Penny, tar en sväng hitom.
Tråkigt, Yvonne; hade sett fram emot camping med dig. Skönt att höra att tanden är klar åtminstone; det har låtit hemskt jobbigt.
Tack, Effie, jag med, vi har i första gänget fått en så fin kontakt, så det hade varit skoj men vi träffas väl här hemomkring på fika eller så. Skintebo brygga är ett bra ställe att träffas på. När solen skiner.
Om jag skulle få önska en föreläsare så skulle det vara Göran Adlén som höll ett föredrag på kryssningen i år! Han gav en riktig energikick! Är det spikat att det blir inne i Säffle som föreläsningarna hålls?
//Fat makes Me fit//
Föreläsarna är klara men lokalen vet vi inte förrän anmälningstiden gått ut. Vi jobbar på att ha det inne på Medborgarhuset och fyller förhoppningsvis upp med fler dagbesökare.
Jag funderar på att boka "vår" stuga. Det är en sexbäddars, så jag vill inte vara ensam där. 😕 Vilka vill dela med mig? Den är fin och stor, men kostar förstås.
Hej på er🙂
Jag är kordinator och alltiallo för lchf-campingen i sommar.
Nu är programmet för Duse Udde Lchf-camping 27-30 juni 2013 klart.
Så tveka inte nu boka in er för en underbar weekend i en underbar miljö på Duse Udde i Säffle.
Filer att ladda ned finns här!
Hjärtligt Välkomna!
#15skrivet av leopard170
Visst var det härligt. Jag tror att jag skymtar vid bortre vänstra bordet. Och jag tror vårt hus skymtar borta i skogen; annars är det väl ett i närheten.
Och visst har jag tänkt komma i år också. Just nu funderar jag bara på: ska jag boka ett stort fint hus, och lita på att det kommer en massa trevliga människor som vill dela det med mig? Eller ska jag boka ett litet krypin och leva som eremit några dagar? 😇
jag vill komma, beroende på kostnad kan jag "hyra in mig" på en bädd.
Annars campar jag.
Hejsan är sugen på att åka men jag är ensam så undrar om det är någon eller några som har lust att dela boende eller så.
Jenny
#19,20. Jag funderar på att hyra ett hus för sex personer (stugtyp 5 om ni kollar Duse Uddes hemsida); 3880:- för helgen om jag minns priset rätt och det får delas mellan dem som bor. En till är intresserad (vink vink, jag ska svara dig ikväll). Jag har inte kollat vad andra stugor kostar.
Börjar bli lite jobbigt "att inte se" detta med Säffle, men kassan tryter.
#22 så har jag det med kryssen- extremt dålig tajming för en ekonom den tiden men jag har iaf lyckats att vara med på några. Ja förresten- jag bor i Säffle och har inte kunnat vara med mer än på en grillkväll varje år för det har varit både arbeten och högtidligheter… Det lär inte bli sista året i Säffle heller 😉
Tack så mycket för trösten.
Den här tråden verkar inte fastnålad längre? Jag puttar på den lite, får säga att jag tycker det är tråkigt att Yvonne inte kommer med i år (får hoppas nästa?), och för att fråga igen om det finns någon mer som vill dela stuga med mig.
Effie, hur tar du dig till campingen? Funderar på om jag ändå skulle komma. I så fall reser jag med tåg via Göteborg.
jag tror att det är bättre att den här tråden blir nålad istället för artikeln för den ligger ju först på artikellistan iaf. Kan någon Medarbetare bara byta tro?
Kul penny!
Tågförbindelserna från Göteborg är mycket bra
Vad trevligt penny! Jag tänkte hyra bil. Jag vet att tågförbindelserna från Göteborg till Säffle är bra; jag har testat dem. Sen ska man begripa hur man tar sig till och från Duse Udde..
Och då skulle vi vara fyra som kan dela på hus..jag tror inte "vårt" hus var ledigt längre, men det fanns samma typ av hus bredvid.
Det ordnar sig med skjuts ut till Duse från stationen. Jag tror det går en busslinje då ut dit men annars är det bara att säga till så ser vi till att hämta
N
Hej
Ni som inte är bilburna kan höra av er till mej så fixar vi det på ett eller annat sätt Samma med transport till och ifrån föreläsningarna lö och sö
Jättekul att träffas igen
AnnSofi 0727 326170
Jag klurar på att ta mig till Säffle för första gången.
Åker i så fall i bil från Alingsås, kan ju åka över Göteborg om det är någon som vill åka med, plats för åtminstone tre + packning.
Hur är det med att ha med hund, funkar det?
Det är flera hundar med på den campingen så det funkar. Trevligt ställe.
Jo, men vi kan väl inte ta med hundarna in till stan på föreläsningarna?
Hur löser vi hundpassningen i så fall?
Hej alla glada LCHFare
Jag och min man hade velat åka till Säffle och undrar om det är någon som ska åka här nerifrån Skåne(malmö,limhamn) som kanske har plats i sin bil. vi tänkte hyra stuga då vi inte har varken husvagn eller tält.
vi kan åka både 27-28 juni upp och 30 juni eller 1 juli.
skriv till mig på angelvoice@angelvoice.se eller messa här på iFokus. om ni vill ha färdkompisar.
Har kört LCHF i 5 år nu och mår toppen.
Undrar fortfarande lite om hur vi löser det med hundpassning på dagarna under tiden vi är inne på föreläsningarna?
Eller måste vi åka fram och tillbaks emellan på lunchen?
om ingen stannar kvar på campen av medföljande som inte ska gå på föreläsningarna och som kan tänka sig att vara hundvakt så är det nog så ni får göra med hundarna
Hej!
Jag tänker åka till LCHF-campingen och står i begrepp att hitta en bra resväg dit. Därför vill jag höra mig för om det är någon som har plats över i en bil där jag skulle kunna åka med och då också naturligtvis bidra till resekostnaden.
Hoppas höra något från någon snart. 👋
/NillaNina
Blir nog svårt om du inte talar om varifrån du ska åka!😉
Förlåt, från Stockholm. 😞
/NillaNina
Om inget oförutsett inträffar, så åker jag från Stockholm på fredag förmiddag och räknar väl med att vara i Säffle sen eftermiddag. Kör med husvagn, så det går inte så fort :-) Kan göra plats för någon eller några personer om det skulle passa.