Tillbaka från semestern
Hej på er!
Jag har kommit hem efter ett par veckor vid sjön Mien. Kallt och blåsigt men härligt att slippa datorn. Det var första gången på sex år som jag stängde av omvärlden. 1394 mail väntade när jag kom hem, de flesta var väldigt positiva.
Abborrarna tyckte att det var för kallt och höll sig på djupet. Men ett par aborrmiddagar blev det ändå. Hoppas att alla här har haft det lika bra.
Sten Sture
Välkommen tillbaka! Måste ha varit underbart att få komma undan allt vad omvärld heter men också måste det ha varit en smula roligt med alla mejl som väntade även om det blir ett drygt arbete att svara på de som behövs. Måste ha känts snopet om det inte fanns några alls…
Ja, det kan vara skönt att ta en datorpaus ibland. Naturen är läkande den också. :)
Om den är! en tur i skogen om man mår dåligt är superbra. Naturen har ju bara goda energier att ge oss människor medan det kan finnas väsen i den som inte är så goda ibland

Det här var inte så farligt. Jag är klar till helgen. Det är bara ett mail på fem som kräver ett personligt svar. För ett par år sedan fick jag tio gånger så mycket mail. Då var det hopplöst att hinna med. Nu börjar vår rörelse att rulla av sig själv. Det finns maillistor, bloggar och böcker att tillgå. Vi är hundratals som kan hjälpas åt med tips och idéer. Det känns härligt!
Sten Sture
Välkommen tillbaka. Det måste varit skönt att få en riktig paus och vistas i naturen. Man får nya krafter.
välkommen tillbaka säger jag också!
Välkommen tillbaka! Hoppas din nya bok innehåller info om hur man gör för att hålla vikten med LCHF när man gjort ngt så drastiskt som att få bort övervikten med Cambridgekuren.
Härligt det låter Sten Sture… jag är också iväg ett par dagar men har letat mig fram till en dator eftersom jag är lite nyfiken av mig…
Numer pensionär i Nynäshamn

Gunilla,
Nej, jag ger inga sådana råd, eftersom jag är motståndare till alla piller- och pulverkurer. Jag har mängder av gamla pulverbantare bland mina elever och de flesta har problem med att få snurr på förbränningen igen. En och annan klarar övergången alldeles utmärkt, men eftersom de blivit av med muskler får de vakta på portionerna. Gillar man det så är det okey. Jag gillar det inte.
Sten Sture