Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2033 ggr
Fresia
0

Magnesium Great Earth

Har börjat äta Greath Earth´s magnesiumtillskott sedan 1 vecka tillbaka & har märkt att jag har fått ont i magen & den är väldigt svullen. Jag har ingen diarré som man kan få, snarare tvärt om. Jag tar 1 tablett morgon & kväll. Någon som har ätit deras magnesium & också fått problem med magen?

evion
0

Jag får extrem diarré av dom.

Zepp
1

Men.. kollade på innehållsförtekningen.. främst stod oxid.. det använder man väl som laxermedel?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Fresia
0

Ja, det ju just det att det ska egentligen vara laxerande men jag är inte det & min mage är alldeles uppsvullen. Jag tänkte att det kanske var något annat i tabletterna jag inte tålde.🤔

Wildrat
0

#3 Det är nog kanske laxerande på dig också men det har inte kommit ut än för det sitter en hård propp ivägen. Därav svullnaden…

Fresia
0

#4skrivet  Förhoppningsvis är det väl så. Tog inget Magnesium igår kväll & inatt fick jag en hemsk kramp i vaden så jag kan inte vara utan det. Får fortsätta ett tag till med det & se om det vänder.

jessirene
0

Jag har käkat dem utan problem (plåtmage) men sambon kunde inte ta dem, så nu tar vi TopFormula Magnesium-kelat. Det ska vara snällare för magen. Jag vet inte varför och märker själv ingen skillnad, men sambon får i sej dem har jag sett.

Wildrat
0

#6 Det finns en massa olika magnesiumföreningar och ibland tål man inte vissa. En kille här skrev en gång att han bara tålde magnesiumcitrat, allt annat blev han sjuk av…