Magnesium Great Earth
Har börjat äta Greath Earth´s magnesiumtillskott sedan 1 vecka tillbaka & har märkt att jag har fått ont i magen & den är väldigt svullen. Jag har ingen diarré som man kan få, snarare tvärt om. Jag tar 1 tablett morgon & kväll. Någon som har ätit deras magnesium & också fått problem med magen?
Jag får extrem diarré av dom.

Men.. kollade på innehållsförtekningen.. främst stod oxid.. det använder man väl som laxermedel?
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Ja, det ju just det att det ska egentligen vara laxerande men jag är inte det & min mage är alldeles uppsvullen. Jag tänkte att det kanske var något annat i tabletterna jag inte tålde.🤔
#3 Det är nog kanske laxerande på dig också men det har inte kommit ut än för det sitter en hård propp ivägen. Därav svullnaden…
Jag har käkat dem utan problem (plåtmage) men sambon kunde inte ta dem, så nu tar vi TopFormula Magnesium-kelat. Det ska vara snällare för magen. Jag vet inte varför och märker själv ingen skillnad, men sambon får i sej dem har jag sett.
#6 Det finns en massa olika magnesiumföreningar och ibland tål man inte vissa. En kille här skrev en gång att han bara tålde magnesiumcitrat, allt annat blev han sjuk av…